Fik 46 rigtige i journalisthøjskolens optagelsesprøve via berlingske tidendes hjemmeside. Det er vel meget normalt? Den var i hvert fald ikke så svær, som jeg havde umiddelbart havde forestillet mig.
Kærestens skriver, jeg drikker kaffe, underboen hører det samme album af TV2 igen og igen. Med andre ord: en helt almindelig lørdag.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#18027 Nu har jeg ventet i over 10 år på at han skulle komme forbi Europa igen, så jeg tror desværre ikke chancen er særlig stor mere :( Den 7. giver han koncert i Cincinnati, men der ved jeg ikke hvilken slags musik, han har på programmet. Han giver også koncert nær Boston d. 14, men det er den modsatte vej du kører. Så må du evt. lave en lille indenrigsflyvetur :)
#18033: Følger der ikke en "Avatar"-bonus med næste lønseddel? Du kan altid hævde, at formålet med turen er at hente en stak autografer og signerede soundtrack med hjem til Klovborg Kino. :)
#18027 Nu har jeg ventet i over 10 år på at han skulle komme forbi Europa igen, så jeg tror desværre ikke chancen er særlig stor mere :( Den 7. giver han koncert i Cincinnati, men der ved jeg ikke hvilken slags musik, han har på programmet. Han giver også koncert nær Boston d. 14, men det er den modsatte vej du kører. Så må du evt. lave en lille indenrigsflyvetur :)
Jeg har skrevet til KLM for at tjekke om jeg kan ændre billetterne :-) Det virker nok desværre ikke...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#18031 MOVIE1000 15 år siden
5 for 100 kr
Eventyret om Despero
Harold & kumar flugten fra Guantanamo Bay
The Benchwarmers
Eastern Promises
Rockn rolla
4 for 100 kr
Svaneprinsessen
The sentinel/ Man on fire
The blue brothers/Blue brothers 2000
Jul på kronborg
3 for 100 kr
Public enemies
Skatteplaneten
Græsrødderne
1 for 50 kr
Puclib enemy no. 1 (part i & part II)
1 for 10 kr
Borat/Dodgeball
OG DET BEDSTE TILBUD JEG FANDT PÅ MARKEDET :D
The Sopranos sæson 2, 3 & 4 HELT NYE IALT FOR 260 kr :D
så jeg havde en god dag derude igår :)
#18032 Thomsen 15 år siden
Kærestens skriver, jeg drikker kaffe, underboen hører det samme album af TV2 igen og igen. Med andre ord: en helt almindelig lørdag.
#18033 Michael Andersen 15 år siden
Den 7. giver han koncert i Cincinnati, men der ved jeg ikke hvilken slags musik, han har på programmet.
Han giver også koncert nær Boston d. 14, men det er den modsatte vej du kører. Så må du evt. lave en lille indenrigsflyvetur :)
#18034 Highland Park 15 år siden
#18035 gi-jones 15 år siden
Jeg har skrevet til KLM for at tjekke om jeg kan ændre billetterne :-) Det virker nok desværre ikke...
#18036 Michael Andersen 15 år siden
#18035 Vi krydser fingre :)
#18037 Highland Park 15 år siden
Mon de mangler en biograf i Mammen?
#18038 Michael Andersen 15 år siden
http://www.donwerner.dk/ko3.jpg
#18039 Highland Park 15 år siden
Han er nok fornærmet over de mange kopibands.
#18040 Lady Arwen 15 år siden