Smukt! Nå, så fik min datter set Alien. Det var også på tide. Hun er jo 1½ år gammel. Den holdte hende fanget i ca. en time, som er ret flot, alderen taget i betragtning.
Men ellers er pigerne nu smidt i seng, og jeg har et par timer for mig selv. Alien kører stadig på skærmen, og der er drue i glasset. Bare man da ikke skulle stille til konfirmation kl. 12.30 i morgen tidlig...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har været til polterabend i dag - tog til Silkeborg kl. 8.45 og er næsten lige kommet hjem - det var en sjov men hård dag og jeg tror aldrig jeg har haft så ondt i min ryg og min popo (vi skulle spille cykel-polo :-O ) Derudover kommer jeg hjem med et blåt knæ, et blåt skinneben, en hævet finger og masser af ømme muskler ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#18041 Michael Andersen 15 år siden
Det seneste jeg har hørt er, at Europa ikke er stor nok til ham. Han har endnu ikke samme status herovre som derhjemme: Rockstar: John Williams.
#18042 tiany 15 år siden
#18043 davenport 15 år siden
#18044 Highland Park 15 år siden
#18043: Ha! Det kunne faktisk være fedt med en cookie monster-parodi på "The Shining".
#18045 cyberzed 15 år siden
#18046 davenport 15 år siden
Nå, så fik min datter set Alien. Det var også på tide. Hun er jo 1½ år gammel. Den holdte hende fanget i ca. en time, som er ret flot, alderen taget i betragtning.
Men ellers er pigerne nu smidt i seng, og jeg har et par timer for mig selv. Alien kører stadig på skærmen, og der er drue i glasset.
Bare man da ikke skulle stille til konfirmation kl. 12.30 i morgen tidlig...
#18047 wimmie 15 år siden
Derudover kommer jeg hjem med et blåt knæ, et blåt skinneben, en hævet finger og masser af ømme muskler ;)
#18048 fubar 15 år siden
#18049 filmz-Bruce 15 år siden
#18050 tiany 15 år siden
Kæresten er ved at vaske bilen.