I er sgu heldige. De gamle kobberledninger her på min adresse kan ikke trække meget mere end 7-8 ned. Det er langt fra nok, for løgene bliver kun længere af den ekstra ventetid.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Har været ude og rydde op på terrassen og få den fejet, så der er plads til de nye havemøbler, der gerne skulle komme i morgen.. Det bliver dælme lovely !
Samtidigt er kastrationen stille begyndt at have sin indvirkning på den kære Cesars hormoner, så i dag er der blevet eksperimenteret med løstgående hund i haven (som på ingen måde er hegnet ind nogen som helst steder :D) - det har været en stor succes, og der var ingen tvivl om at det var noget, der huede ham ganske grænseløst ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#18061 filmz-Martychris 15 år siden
#18062 filmz-Bruce 15 år siden
Tillykke med bogen evermind :)
#18063 davenport 15 år siden
Mit kører pt. 22/17. Ude i Sdr. Stenderup. På landet...!
Var det Frederiksberg du boede? ;D;D
#18064 filmz-Bruce 15 år siden
#18065 Bony 15 år siden
#18066 HelmerJ 15 år siden
#18067 Thomsen 15 år siden
#18068 dyg 15 år siden
#18069 Thomsen 15 år siden
#18070 HonoDelLoce 15 år siden
Samtidigt er kastrationen stille begyndt at have sin indvirkning på den kære Cesars hormoner, så i dag er der blevet eksperimenteret med løstgående hund i haven (som på ingen måde er hegnet ind nogen som helst steder :D) - det har været en stor succes, og der var ingen tvivl om at det var noget, der huede ham ganske grænseløst ! :)