Gravatar

#18071 wimmie 15 år siden

Sidder og venter på at Hr. Husbond får godkendt sin ferie i uge 35 og 36 så vi kan få bestilt billetter til New York :D
Så er det bare med at finde de billigste - sidst jeg kiggede lå de på 3400 pr stk. så det er ikke så slemt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18072 evermind 15 år siden

Bruce (18062) skrev:
Er først kommet online nu. Har fået opdateret mit net til 20 mbit ned og 2 mbit op og det kan godt mærkes. Herligt!

Tillykke med bogen evermind :)

Tak - og tillykke med opgraderingen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18073 tiany 15 år siden

Har været ude og spille kamp i dag. Det gik væsentlig bedre end sidste mandag, vi tabte da kun med et enkelt mål :D
Men fed nok med stemningen fra SønderjyskE-OB i baggrunden, kanon af SønderjyskE.
Valar morghulis
Gravatar

#18074 wimmie 15 år siden

Så har jeg lige bestilt flybilletter til New York til august :D
6100 kr for 2 returbilletter - meget billigere kan det vist ikke gøres.

Jeg tjekkede priserne på momondo.dk kl. 11.30 - der kostede de 3765 pr. stk. - 15 minutter senere kostede de 3050 kr pr. stk.

Gravatar

#18075 evermind 15 år siden

Cool, og jeg er selvfølgelig overhovedet ikke misundelig! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18076 Thomsen 15 år siden

Det lyder fedt. Plads til en i kufferten? :-)

Åh, crap, mit dvd-drev i den bærbare er åbenbart ved at stå af. Jeg forsøgte lige at lægge de soundtracks ind, jeg fik med posten i dag, og den havde ualmindeligt svært ved at sluge dem. En af skiverne ville den slet ikke tage. Prøvede så lige på kærestens Macbook for en sikkerheds skyld, og der var ingen problemer.

Jeg fik ellers skiftet drevet sidste sommer pga. nøjagtigt samme problem. Det er da godt, at der stadigvæk er nogle måneder tilbage på min ekstra forsikring fra Fona.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18077 Kiksmann 15 år siden

Har lige fået samlet vores nye havemøbler som mine forældre har givet :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#18078 wimmie 15 år siden

Det bliver også skønt - og ja, tag I bare med - vi finder nogle store kufferter ;)
Gravatar

#18079 Lady Arwen 15 år siden

#18074 - nice! Du tror ikke i har plads i kufferten til mig også? :)

Sidder og venter på at mn chokoladekage bliver færdig...
Doctor Who <3
Gravatar

#18080 wimmie 15 år siden

jojo, hop bare ombord - men så skal du også give chokoladekage ;p

Skriv ny kommentar: