Gravatar

#18091 evermind 15 år siden

Thomsen (18089) skrev:
I så fald vil jeg gerne booke plads hos husbonden (no offense, Wimmie!) - i hvert fald hvis hans er lodne. Så ligger man så dejlig blødt.

:O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18092 Thomsen 15 år siden

Ja... eller det har jeg i hvert fald hørt.

Det er jo en lang tur.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18093 Highland Park 15 år siden

Hvad med sagaen om den uvorne elkedel? Er den blevet sat på plads?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18094 filmz-jonasgr 15 år siden

Hjemme igen efter at have været på et besøg hos forældrene og så lige til en konfirmation i Aarhus, hvor toget også lige skulle til i dag. Så det blev til en 6 timers togtur, men det er jo heller ingenting. Internet har der ikke været noget af, da mine forældres internet ikke virker. De har fullrate som har sendt bud efter TDC. Teknikeren kunne godt se at der var en fejl, men ikke hvor (så altså vidste han ikke mere end min far). TDC laver det dog når de har lyst, da de ikke er forpligtet til at lave det, da mine forældre ikke har fastnet hos dem. Så min far har nu bestilt mobilt bredbånd (som godt nok ikke har god dækning derude, men det er også mest til når de rejser) og vil så bestille hos skyline senere.

Så så jeg i øvrigt et par unge drenge som blev taget i ikke at have en billet med sig, så de fik et girokort. En af dem brændte det dog efter han steg af toget, så nu får han en rykker om et stykke tid og evt. et gebyr. Ja hvis bare man kunne smide sine girokort væk, hvis man ikke gad at betale dem, ville livet være let.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18095 Thomsen 15 år siden

#18093 - Nja, jeg var forbi Inspiration i går og bede om pengene retur. De påstod så, at de først skulle have grønt lys fra producenten, før de måtte give penge tilbage, så det venter jeg nu på. Jeg er nu ikke helt sikker på, at den forklaring holder. Så vidt jeg husker, er der noget med et hvis antal forsøg, forretningen har til at afhjælpe problemet - og det var trods alt den tredje keddel i rækken, der ikke virkede, siden jeg købte den oprindelige i september sidste år. Men jeg regner da heller ikke med, at der bliver nogen problemer.

Så vi koger i gryde igen. Med det forbrug af kaffe vi har her i huset, så bliver der futtet en del gas af.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18096 lagoni 15 år siden

Imens jeg hører lidt blandet på Grooveshark, forsøger jeg at få DPD til at genlevere min pakke (hele West Wing), men deres login-halløj vil ikke virke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18097 Highland Park 15 år siden

#18095: Ja, det er da en underlig forklaring, men måske det er, fordi de vil sikre sig, at det er producenten, der betaler regningen og ikke dem selv.

Jeg har, 7-9-13, aldrig været nødt til at koge vandet til kaffen i en gryde. Men det lyder hyggeligt; lugter lidt af svensk ødegårdsstemning. Så bør I næsten også rende rundt med stearinlys og tænde op i pejsen (efter du har kløvet brænde i den nærmeste park). :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18098 filmz-jonasgr 15 år siden

Og så er verdens bedste band kommet med 2 nye sange som man kan streame. 29 Juni bliver en dejlig dag: http://pitchfork.com/news/38417-listen-two-new-wol...
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18099 filmz-Bruce 15 år siden

#18098 Hvor er E Street Band?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18100 Skeloboy 15 år siden

Nå...har ledt efter Fear & Desire af Kubrick, for at gøre samlingen komplet...men er lige faldt over denne linie på wiki: Fear and Desire, the first feature film from Stanley Kubrick; Kubrick bought up almost all film copies in order to prevent future showings.

Så det gider jeg slet ikke lige bekymre mig om længere:)

Skriv ny kommentar: