Ser først nu, at Taliban har angrebet en pigeskole i Afghanistan med gas. Fuck hvor er de syge i hovedet. Kan man monstro penetrere dem øre til øre med en John Holmes dildo?
Faldt over [url= klip[/url] fra HBO, med Bill Maher, som også giver svar på tiltale efter South Park episoden med Muhammed, den fiktive profet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige været inde og tjekke min "optagelsesstatus" på Syddansk Universitets hjemmeside, og nu er jeg sgu blevet kaldt til samtale på journalistik studiet :D Hvor er det fedt! Selvom der skal skilles mange fra endnu, er det nu stadig fedt at være kommet så langt, så tror de da ihvertfald lidt på en :)
#18104 - :D Skal nok sige til! Jeg har søgt ind på journalistik i Odense og Litteraturvidenskab i Odense så ligemeget hvad jeg kommer ind på, skal jeg læse i Odense :)
Efter at tandpinen from hell vendte tilbage i går, er det nu lykkedes mig at få en tid ved tandlægen på fredag. Og hvis det ikke skyldes at plumpen fra sidste tirsdag er faldet ud, ja så må det godt nok være de værste isninger i mands minde. Det er umuligt for mig at spise noget i venstre side af munden, hvilket bliver rimeligt belastende i længden.
Sidder lige og nyder et stille øjeblik...for om 30 minutters tid skal jeg til at drikke...og det fortsætter indtil jeg ikke kan mere lørdag/søndag...snart 30...men drikker som en teenager...det er fedt...(har dog tømmermænd som en på 40)...
Har lige været ude og gå 15 km i det dejlige vejr. Desværre kunne ryggen også mærke det, da jeg var næsten hjemme og gav nogle ubehageligt onde kramper. Nu har jeg fået et varmt bad og tager det roligt resten af dagen og så skal jeg kæmpe mig igennem fysioterapi igen i morgen. Med ild skal ild bekæmpes ... det lort.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#18101 filmz-Bruce 15 år siden
[url=
[url=
#18102 filmz-Bruce 15 år siden
Faldt over [url= klip[/url] fra HBO, med Bill Maher, som også giver svar på tiltale efter South Park episoden med Muhammed, den fiktive profet.
#18103 Lady Arwen 15 år siden
#18104 Skeloboy 15 år siden
Hvor har du ellers søgt?
#18105 Lady Arwen 15 år siden
Edit: der var lidt mange Odenser i det indlæg :)
#18106 tiany 15 år siden
Og hvis det ikke skyldes at plumpen fra sidste tirsdag er faldet ud, ja så må det godt nok være de værste isninger i mands minde. Det er umuligt for mig at spise noget i venstre side af munden, hvilket bliver rimeligt belastende i længden.
#18107 wimmie 15 år siden
Somehow....I just knew it ;)
#18108 Skeloboy 15 år siden
#18109 filmz-Bruce 15 år siden
#18110 Guts 15 år siden