Gravatar

#18161 Bobby Singer 15 år siden

Jeg vil ikke lyve, jeg er måske en smule beruset lige nu.
Idjit
Gravatar

#18162 Michael Andersen 15 år siden

#18158 Nej :) Men det er højst sandsynligt den samme person der lavede til teaseren: http://www.sencit.net/#/video/
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18163 davenport 15 år siden

Jeg er fyldt af indre glæde, for i morgen har Obersten nemlig arrangeret en tur til en bondegård, der holder åbent "hus". Der skal vi opleve gårdens dyr på helt nært hold, og måske ae et par klovdyr på mulen..
Som det kommer til at gå, ender jeg sikkert i et slagsmål med en karl, når jeg kaster mig ud i snakken om hvorvidt man skal forpeste naturen med omtalte dyrs pis og afføring.
Jeg håber det jo som sådan ikke, men jeg bliver næsten nødt til at understrege min holdning, når man jo befinder sig på fjendens territorium.

Nu vil jeg sku se Headbang i Hovedlandet, bare for at kontrasten er i orden!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18164 Thomsen 15 år siden

The_Krip_Keeper (18161) skrev:
Jeg vil ikke lyve, jeg er måske en smule beruset lige nu.

Det lyder sgu egentligt meget fornuftigt. Jeg overvejer samme løsning. Underboen holder fest med gutterne for anden weekend i træk, og de spiller MEGET højt, så det er alligevel ikke til at lave så meget andet her. Hvis de så bare havde en ordentligt musiksmag...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18165 davenport 15 år siden

Jeg havde engang nogle speedhoveder som underboer, der startede onsdag med at feste og stoppede ca, tirsdag aften/nat. Den fik med teckno og pulver, og der var sågar en der sked i opgangen.
En dag blev det for meget, så en kombination af Denon, Dali850 og Illdisposed på et ekstremt niveau stoppede festen for den dag. De var slukøret, da de kun kunne diske op med nogle paphøjtalere fra Cerwin Vega. Musikkrig er smukt i alt sin enkelthed!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18166 Sweetiebellefan 15 år siden

Hej igen!
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#18167 dyg 15 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra et visit i det Odenseanske, hvor den stod på herreaften med burgers, chickenwings, sprut og brætspil (Puerto Rico, Junta og Tegn og Gæt, der senere blev til Gæt og Grimasser).

Det blev ikke til meget søvn i nat, så nu vil jeg crashe hårdt på min seng.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18168 Thomsen 15 år siden

#18166 - Jamen, hej... du har da ændret navn en smule? :-)

#18167 - Ah, junta. Kan huske, at jeg brugte mange timer på det, dengang jeg boede i Sønderborg og var medlem af den lokale bræt- og rollespilsklub. Jeg har deværre aldrig fået købt det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18169 dyg 15 år siden

Grundet alkohol-indtagelse og det fremskredne tidspunkt, hvor vi startede på Junta, så fik vi ikke spillet det ret meget.. Men det laver vi om på til næste brætspilsaften!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18170 HonoDelLoce 15 år siden

Sidder i mit spisekøkken og undrer mig over, at min kæreste først lige er hoppet i bad. Vi skal være til bryllup kl 12, hvilket betyder at vi skal køre hjemmefra kl halv.. Jeg var nødt til at forlade hjemmet i en halv time for at hente nogle nødvendige ting, og gik da ud fra, at hun havde været i bad, da jeg kom hjem her kvart i 11, så jeg selv kunne komme i bad. Men næh nej, hun havde da siddet og snakket i telefon med sin mor siden jeg kørte og "havde ikke set klokken var blevet så mange"..

Jeg troede ærlig talt at den slags undskyldninger blev ubrugelige den dag man blev 18.. Måske allerede ved konfirmationen.. Men nej da..

Jeg forstår det virkelig ikke.. Kvinder!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: