Gravatar

#18211 wimmie 15 år siden

Tillykke til Benway og til alle mødre - husk nu at det (stadig) er Mors dag ;)

Jeg er alene hjemme, har masser af nye film og skal til at smide en pizza i ovnen :D
Dejlig søndag aften.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18212 davenport 15 år siden

Nu du siger det, så har vi afleveret de relevante blomster hos de respektive mødre, men nu slår det mig, at Obersten jo også er mor...Til min datter.... Og hun har ikke fået noget... Nu føler jeg skam. Dog er det vel DKSBFs egen skyld, da hun ikke har været ude at købe noget? Altså hun er 1½... Er en tegning for meget at forlange??

Damn!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18213 tiany 15 år siden

Du kan nå det endnu, stik noget papir og noget farvekridt i hånden på hende og lad hende være kreativ og få hende så til at give tegningen til mor :)
Valar morghulis
Gravatar

#18214 Benway 15 år siden

#18211 Tak skal du ha'. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#18215 Thomsen 15 år siden

Tillykke til Benway! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18216 filmz-Bruce 15 år siden

Tillykke til Benway ... på mors dag! Hmmm, jeg ved ikke om jeg vil vide mere!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18217 Benway 15 år siden

Tak. :)

#18216 Typisk at det lige er min dag de snupper. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#18218 evermind 15 år siden

Også tillykke med fødselsdagen til dig herfra, Benway! :) *vifter med flaget*
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18219 Bobby Singer 15 år siden

Tillykke Benway! :)

#18205 - Ej nu får man jo helt lyst til at gense "The Mask". Der ryger så lige 100 kr. fra budgettet. :/
Idjit
Gravatar

#18220 Benway 15 år siden

Også tak til jer. :)

Skriv ny kommentar: