Gravatar

#18221 filmz-Bruce 15 år siden

Robin Hood, de første "votes" er kommet og det lyder bedre end forventet, uden dog at være andet end "underholdning".

Empire 4/5
Grown-up but not too serious; action-packed but not juvenile… Not only is this the mullet-free Robin Hood movie we’ve been waiting decades for, it’s also Ridley Scott and Russell Crowe at their most entertaining since Gladiator

Mirror.uk: 4/5
A seriously stylish re-telling of the Robin Hood legend... Russell Crowe and Cate Blanchett make a great pair of heroes.

Klip, 23 minutter inde, Russel og Co. synger i italiensk TV

Stort interview med Russel
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18222 davenport 15 år siden

Lige en update på #12:
Helmer var så venlig at køre mig på tanken for en guldbajer (elefant) så Obersten fik sin blomst og en B&J is. Nu er jeg en god mand igen.
Og så er der barnets første sygedag i morgen. Den lille stakkel skal ha sin far hjemme.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18223 davenport 15 år siden

Nu kommer den sku alligevel. Og sorry Scherlund!
Men i nat drømte jeg, at jeg afholdte den famøse sommerfest, og Lagoni (aka Altvidende Anne) dukkede op i fuld make-up. Dvs. et luderkostume med hvide lange negle og leoparddragt, der ville gøre enhver pige på arbejde i Skelbækgade brødflov.
Nogle gange er det sært hvad man får brygget sammen i hjernen om natten, men i samme drøm kørte jeg både bil og motorcykel, samt cleanede et mærkeligt hus...
(Har altid fede drømme, med en god handling og som oftest i DTS Master og uden edge enhancement)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18224 Scherlund 15 år siden

#18223 BAre rolig den næste klump slim jeg hoster op navngiver jeg efter dig.
Gravatar

#18225 evermind 15 år siden

#18223 Klasse, især delen med lagoni! ;)

Kom dog i gang med den forfatterkarriere! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18226 lagoni 15 år siden

Endnu et af de indlæg hvor jeg føler jeg brude have en kommentar, men jeg ender bare med at mangle ord (og med hovedet dybt inde i skabet for at finde leoparddragten)...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18227 Highland Park 15 år siden

#18226: For at brænde den eller for at tage den på?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18228 Scherlund 15 år siden

Jeg stemmer på det sidste. Men jeg er nok også biased :)
Gravatar

#18229 gi-jones 15 år siden

Jeg foreslår en regel om at alle deltagende piger til sommerfesten skal iføre sig tøj med dyremønstre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18230 Skeloboy 15 år siden

Må jeg ikke også det?

Skriv ny kommentar: