Gravatar

#18321 Highland Park 15 år siden

honodelloce (18295) skrev:
Og nej, jeg så ikke filmen "med bind for øjnene" (dum kommentar)

I mine øjne har du set filmen med bind for øjnene. Jeg kan ikke se, hvad der er dumt ved den kommentar. Det er jo bare en metafor.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18322 filmz-Bruce 15 år siden

Deadwood manuskriptforfatter David Milch er igang med at lave serien Luck for HBO. Piloten skal instrueres af Michael Mann. Dustin Hoffman har hovedrollen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18323 HonoDelLoce 15 år siden

Highland Park (18321) skrev:
I mine øjne har du set filmen med bind for øjnene. Jeg kan ikke se, hvad der er dumt ved den kommentar. Det er jo bare en metafor.

Der er det dumt ved det, at mani kke nødvendigvis ser noget "med bind for øjnene" fordi man ikke ser det samme som dig. At du mener, du er løftet højere op og derfor ser den eneste sandhed, er dog heldigvis ikke mit problem ;)

- der er i øvrigt intet negativt ved det (selvom det nok lyder sådan - men det er morgen:D) - jeg kommer selv med dumme kommentarer hele tiden :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18324 evermind 15 år siden

ARGH, jeg har taget fri for at deltage i min første Copenhagen Zombie Crawl. Jeg er bare fuldstændig smadret, og vejret er helt ad helvede til ... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18325 wiseguy 15 år siden

De næste 7 timer har jeg ikke bare fri - jeg har FRI :P
Fri fra arbejde og alene hjemme - jeg ka gøre lige hvad jeg har lyst til.... :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#18326 Skeloboy 15 år siden

Men altså...Rumrejsen 2001 er bare ikke en god film...interessant, skelsættende, helt klart...men det er ikke en god film
Gravatar

#18327 wiseguy 15 år siden

Så ka' de fandme lære det!!! ;o) (ja ja kald mig bare afstumpet)
http://jp.dk/udland/article2065530.ece
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#18328 dyg 15 år siden

Jeg arbejder, men på samme tid sidder jeg og hører [url= commencement speech fra Emory College[/url]. En af mine veninder sad og så talen på universitetet, og hun har anbefalet mig at høre talen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18329 filmz-Bruce 15 år siden

#18326 Helt enig. Det er en eminent film!

#18327 Haha! Ja sæt dem alle i gummibåde 600 km ude på det åbne hav.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18330 Thomsen 15 år siden

Crap! Ser ud til, at jeg har tabt £70 i posten...

Jeg måtte desværre returnere en bog til Waterstones, fordi indbindingen var limet helt tosset (det var en print-on-demand-titel). Men her 12 dage efter har de stadigvæk ikke modtaget den. Det kostede 85 kr at sende den tilbage som almindeligt brev, hvor at sende den med tracking-nummer til UK minimum ville ryge op på det dobbelte, så jeg valgte den billige måde, fordi jeg selv skulle betale portoen. Desværre kan det jo nok vise sig at være et dumt sted at spare, hvis er nu er en langfingret postmedarbejder, der har nuppet den. :-(

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: