Gravatar

#18351 Skeloboy 15 år siden

#18350 - hehe, lidt ærgeligt vi ikke kunne vinde, men uanset hvad, så er der vist ikke nogen grund til at blive skuffet over DK til VM :)

Nu skal Finland bare vinde over USA, så vi får 3 point med
Gravatar

#18352 filmz-Utyske 15 år siden

Sandt nok, men ingen tvivl om at de danske spillere gør det godt. :)

USA har spillet ganske elendigt, så Finland burde jo vinde og så ruller der sgu hoveder hjemme i staterne.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18353 filmz-Bruce 15 år siden

#18350 Ja, så må vi håbe på Finsk sejr, så alle får 3 points med videre. Tyskerne skal ikke have 5 med! Mandfolke sport!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18354 gi-jones 15 år siden

Nå, skal vi ikke snart have en ishockey-tråd? :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18355 filmz-Utyske 15 år siden

Haha, ja, det er sgu en sport for mandfolk. De er grimme, gamle, mangler tænder, men deler fanme klø ud. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18356 tiany 15 år siden

Fodbold træningen var kold og våd i dag. Så nu sidder jeg og slapper lidt af under et varmt tæppe.
Valar morghulis
Gravatar

#18357 HonoDelLoce 15 år siden

Er jeg den eneste der sidder og undrer sig over dommeren i EL-finalen ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18358 elwood 15 år siden

Har lige set og set lidt xtra matriale til Toy Story, hehe deres små historie om livet på Pixar er virkelig gode, John Lasseter og hans lille hold der afholdte Scooter(løbehjul) Race i Pixar bygningen.

John Lasseter slår så record holderens tid, en nat hvor ham og nogen af de andre arbejder, han vælger så og ringe til manden, og det det eneste han siger er hans egen tid, hvortil der blot lyder i røret I'll be right there 8-)

Man får virkelig indtrykket af hvor sjovt de har det.

Nåja og hele maridtet om kring Toy Story Black Friday er intressant, dammm en anderledes dårlig film der ku ha kommet ud af det hvis den blev lavet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18359 Highland Park 15 år siden

Douglas Trumbull om "2001: A Space Odyssey":
http://twitchfilm.net/interviews/2010/05/tcm-classic-film-festival-2010-2001-a-space-odyssey-1968--onstage-conversation-with-douglas-trumbull.php skrev:
Despite Kubrick not wanting to have to explain himself to the press, he was nonetheless sensitive to reviews and was very hurt by Pauline Kael's negative response to 2001. "He was completely dumbfounded that people didn't get the movie when it first came out. He was totally there and he'd been in it for years, obviously he'd made this movie and understood it completely. He incorrectly estimated how much slow, endless shots that people could tolerate, so--as you probably know, 17 minutes was cut out right after the first premiere to get the pace up a little bit; but, yeah, he was very hurt by these reviews and it really wasn't until a whole different audience than the studio expected started showing up for what they rebranded 2001 as 'the ultimate trip' and it became an experience where you would sit in the front row, smoke a little pot, and trip out. It completely rebirthed the movie. The movie was a day or two away from being pulled when the theater owners started calling the distribution company saying, 'Why don't you wait a couple more days before you pull this movie because the audience is starting to build back up' and it was all about the young people in the front row. People, finally, after a lot of agony for Stanley, started understanding what he was trying to do."

[...]

If you look at 2001, Kubrick was trying to explore what he thought was a new cinematic form. He was very tired of normal cinematic conventions: master shots, two shots, over the shoulder singles, close-ups, inserts. There's a language of film that's very well-known that every good filmmaker knows how to do. He was trying to break the mold here. 2001 was a first-person experience. It was about you being in space. He wanted you to be able to interpret any way you wanted and just kind of be there rather than him hitting every nail on the head where--by the end of the movie--you knew everything and there was total closure. He wanted you to drift off into all kinds of your own speculations about what the meaning of life is, what the meaning of God is, what encountering a civilization a billion years in advance of us would entail, and how would we handle it? It's an extremely intelligent movie in that respect.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18360 evermind 15 år siden

Så er jeg lige vendt hjem fra Copenhagen Zombie Crawl, og det var sgu god spas, selv om jeg døjede med en tarvelig mavepine de sidste par timer, inden jeg tog hjem. Så afterparty'et gik jeg glip af, men heldigvis får jeg en ny chance næste år.

Ah, det var i sandhed smukt at stavre rundt midt i hovedstaden blandt en helt enorm flok interessefæller majet ud som de levende døde! Og regnen var heldigvis stilnet af, da vi først gik på gaden, så dén fik ikke lov at ødelægge noget. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: