Gravatar

#18361 filmz-jonasgr 15 år siden

[url= Loach har gjort en del af sine film tilgængelige på Youtube[/url]

Hvis altså folk ønsker at se film igennem den kanal.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18362 tiany 15 år siden

Tillykke med fødselsdagen til cansi :)
Valar morghulis
Gravatar

#18364 tiany 15 år siden

Har brugt dagen på at få kørt min bærbar ny ind. Det har så fucket op i en masse ting, men nu er der efter hånden styr på det. Nu mangler jeg bare at få lagt Office på.
Valar morghulis
Gravatar

#18365 wimmie 15 år siden

Er på arbejde og damn hvor er det kedeligt i aften :/
Oven i det så vågnede jeg 4-5 gange i nat fordi det gjorde ondt i min ryg når jeg prøvede på at vende mig - var nødt til at sætte mig op og vride ryggen til den sagde knæk; den låser simpelthen fast :(

Så jeg har tvunget 2 Burn-energidrikke i mig for at kunne holde øjnene åbne 7½ time foran en computerskærm indtil midnat hvor jeg har fri...og nøj hvor de altså ikke smager særlig godt ;)
Mon 2 er for meget? :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18366 filmz-Martychris 15 år siden

Har haft forfærdelige tømmermænd, min kæreste har været på job indtil i aften, så kommer hun sgu hjem, men skal skynde sig over til en veninde og til strikke klub! HAr lige sat "Biblen" på med Jonatan Spang og Rune Klan... Den synes jeg er meget sjov... :-)
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#18367 dyg 15 år siden

#18365 - Nej, 2 er slet ikke nok. Drik en 6-8 stykker mere!

Jeg er lige kommet hjem efter en laaaang tur til Kokkedal, hvor vi spillede et par softball-kampe. Danmark er ikke noget stort land, men der er fandme langt i en dum bus fra Århus til Kokkedal, når man også skal hjem samme dag... I det mindste vandt vi.

Nu skal der slappes af.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18368 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige set 4 afsnit af Mad Men i dag og det holder niveauet. Især kunne jeg godt lide afsnit 5 som var helt suverænt. Et afsnit hvor vi får indblik i cliffhangeren i sidste afsnit af sæson 1. Og sådan en detalje som at Peggy foran alle de andre siger "Mr. Draper" men sekunder senere da de er alene kalder ham ved "Don", er simpelthen glimrende manuskriptarbejde. Det bliver spændende at se hvorledes det professionelle forhold til Don arter sig i de næste afsnit.

Og så var jeg ved at dø af grin da Joan til den nye sekretær siger at "The office hinges on professional decorum,". Kort efter træder Fred Rumsen ud af sit kontor i det han nu kan spille en af Mozarts melodier med sin lynlås.

'Cause I'm evil"
Gravatar

#18369 elwood 15 år siden

[url= Mozart![/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18370 filmz-jonasgr 15 år siden

#18369 Hehe ja. Det er mest af alt sjovt, i det at tonen i filmen ellers er noget dyster og så kommer der lige sådan et indslag. I øvrigt så spiller han ganske fint omend jeg ikke kan lade være med at tænke på ham som Pete i Dharma & Greg. Ligesom Marks far i E.R. også er med i en af de første episoder i første sæson som direktør for Lucky Strike. Når man kender hans historie i E.R. er det lidt ironisk at han lige netop er direktør for et cigaretfirma.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: