Gravatar

#18381 filmz-Utyske 15 år siden

Så er det godt at skuespillerne alene er 4-5 stjerner værd hver. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18382 filmz-Bruce 15 år siden

#18381 Ved nærmere eftertanke ... du har ret! 10 kødben herfra :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18383 Highland Park 15 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18384 evermind 15 år siden

Hov, havde cansi lige fødselsdag?? Forsinket tillykke herfra da! :)

Pyh, synes jeg er rundt på gulvet for tiden, og det er svært at få fulgt med i noget som helst ... Troede ikke, jeg blev dement så hurtigt. Eller også er det bare, fordi jeg er en zombie. Det er lidt ligesom demens, tror jeg, bare med mere kødspisning.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18385 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg kunne godt bruge en White Russian i dag. Har lidt kriller i halsen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18386 filmz-Bruce 15 år siden

Her
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18387 lagoni 15 år siden

Jeg forsøger at få Esprit til at forklare mig noget ang min bestilling, men der er ingen der snakker dansk og ingen der gider forklare mig noget som helst. Min pakke bliver i dag for femte gang forsøgt leveret og jeg er igen ikke hjemme. Buddet efterlader ikke noget 'bevis' på han har været der og jeg kan ikke få at vide hvad jeg skal gøre for at få pakken udover at være hjemme konstant. Dumme leveringfirma og dumme kundeservice.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18388 Twister 15 år siden

overvejer om jeg skal aflægge Blockbuster et besøg idag. Kunne godt tænke mig at få tilføjet nogle film af David Croneberg til min samling.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#18389 filmz-jonasgr 15 år siden

#18386 Ja jeg ved det :)

Den nye Wall Street film har haft premiere i dag i Cannes og Per Juul Carlsen var ikke ligefrem begejstret
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18390 wimmie 15 år siden

Det var lidt ventet vil jeg sige....men cool at Caery Mulligans character hedder Winnie :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: