Gravatar

#18431 filmz-Utyske 15 år siden

Nu vil jeg sgu lige ta' et hurtigt bad og så finde en film fra bunken af usete film.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18432 Steffan Rasmussen 15 år siden

Har været i Biffen og se Welcome. Ganske glimrende film, men nogen happy ending kan man vist ikke sige den har.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#18433 filmz-jonasgr 15 år siden

Har ikke været på toppen i dag, så det blev blot til et par afsnit af Mad Men til aften, da jeg ville nyde og ikke yde.

Dette afsnit så jeg godt nok i går, men alligevel morsomt: [url= has an accident[/url]
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18434 rockysds 15 år siden

Sidder i et tog på vej hjem til Jylland og er ved at "indhente" lidt af det, der er sket og skrevet på internettet de sidste par dage.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#18435 davenport 15 år siden

Hvor lidt? ;D (Det er jo et stort net...)

Har været ude ved dem vi lå på stue med da vi fik DKSBF. Det var hyggeligt. Efter maden foretrak mændene til kontoret og så mærkelige videoer. Jeg er ikke meget for den slags, og blev mindet om hvorfor, da en tysk film viste en mand der blev skidt i munden, og derefter smovsede på gevinsten...
Så vi fandt heldigvis noget der hed noget med Kesslers 10 dinge. Noget tysk humor, som var vanvittig morsomt. Tysk humor er ellers altid enten uforståelig eller usandsynlig plat, men det her er super: og før i bare fejer det af fordi det er tysk, så se den lige. Vi så den her som den første, og skulle så liiige se en mere...
Da vi ikke gad mere var det boksetid, men da pigerne så film i stuen, købte jeg et Sputnik abb og så så vi boksning på computeren.

Nu er jeg hjemme igen, og der er Natural Born Killers på DR2 :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18436 tiany 15 år siden

Suprisefesten var en succes, hovedpersonen havde overhovedet ingen mistanke. Og det var en hyggelig aften i godt selskab.
Valar morghulis
Gravatar

#18437 dyg 15 år siden

Jeg har lånt de første tre sæsoner af HIMYM, for at give det en fair chance. Nu er jeg 1½ sæson inde og det der har overrasket mig mest positivt er, at der indtil nu har været hele to Nada Surf sange med!

En hyggelig serie, men den har ikke rigtigt fanget mig endnu.

Nu skal der ses It Came From Outer Space.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18438 elwood 15 år siden

Tror den står på Batman fra 1966 i dag med kommentarspor af Adam West og Burt Ward, skal nok blive sjovt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18439 elwood 15 år siden

Men vi napper lige SNL med Tina Fey på Zulu først nu her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18440 tiany 15 år siden

Har fået skrevet et par ansøgning og booket et møde med min a-kasse (til trods for at de på sidste møde sagde at de ville lade mig være i fred et stykke tid - så jeg troede egentlig jeg kunne nøjes med at telefonmøde denne gang, men ak nej).
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: