Gravatar

#1841 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1842 wimmie 16 år siden

#1838 :(

#1839 :(


Men...jeg kan jo gode lide min kat... den er bare lidt klistret :/

1841 - Cool...men synes der mangler nogle stykker...kan da nævne et par scener fra The Thing (med mindre den bare kategoriseres som en gyser)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1843 dyg 16 år siden

#1842 - Er det ikke meningen at katte (ved hjælp af sort magi, skurepulver og deres tunge) er i stand til at rengøre dem selv?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1844 elwood 16 år siden

#1842 hehe hmm så kommer de mere seriøse forslag her.

Men det ser ud til at det kun er til små områder og ikke hele pelsen

Jeg har desværre ikke lige et godt husmor råd 8-)

lige et spørgsmål, hvordan dælen har den fået smeltet palmin på sig ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1845 tiany 16 år siden

Jeg venter også spændt på hele historien om palmin katten, jeg kunne ikke lade vær med at grine. Det må klart være dagens bedste indlæg.

Sidder og surfer lidt, mens kæresten spiller ps3 - tror snart jeg smutter i seng, er rimelig smadret efter arbejde i dag
Valar morghulis
Gravatar

#1846 wimmie 16 år siden

Hmmmm....jo, den har vasket sig i flere timer nu og jeg har haft den under bruseren (ikke = glad kat). Men den er stadig helt fedtet og "stiv" i pelsen...

Jeg tænkte at jeg ville lave en kiksekage (mmmm....kiksekage) og efter at have blandet ingredienserne og gjort klar til at hælde den afkølede smeltede palmin i, hopper katten op på bordet ved siden af mig (chokolade-glade kat), og for at undgå at den stak sin klamme tunge i choko-massen gav jeg den et par sprøjt med vandpistolen (som er et godt katte-opdrage-værktøj). Katten springer ned fra bordet men ikke uden at gribe fat i kasserollen med palmin som sekundet efter har fedtet komfur, bord, skabslåger, gulv, mine bukseben og kat ind....og det er satme noget klistret stads at få af....
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1847 elwood 16 år siden

#1846 hehe det kan jeg forstille mig 8-)

det var da også kattens! at det sku ske.

hmm nogen nævner opvaskemiddel, men nu skal du kke tage mine ord for gode, detr eneste jeg gør er at skrive rengør fedtet kat 8-) og så, så hvad som kom op, palmin + kat gav ikke noget resultat.

men lad os da endelig høre hvad der videre sker i denne her KATtastrofe med Palmin.

off topic, det utrolig det flere år siden jeg så det i nyhederne, men hver gang jeg høre ordet Palmin, tænker jeg straks Flådestationen Grønnedal...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1848 Highland Park 16 år siden

#1846: Jeg kender en dyrlæge, hvis det har interesse. Jeg spørger lige... intet kan overraske hende. Men sig til hvis du har fået det af i mellemtiden.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1849 wimmie 16 år siden

Cool - det må du gerne
....den er stadig fedtet...men det forhindrer den ikke i at ligge på mig og spinde ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1850 Highland Park 16 år siden

Hahaha! Ja, katte er fantastiske! Hvad hedder han/hun?

Jeg er ved at skrive til dyrlægen nu. Så svarer hun mig nok i frokostpausen i morgen.

Mine forældres hankat er begyndt at få lidt fedtet pels nede ved halen. Det skyldes desværre nok, at hans mave er blevet lidt for stor til, at han rigtigt kan nå det område, når han vasker sig. :/
For han har ingen problemer med slidgigt eller lignende.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: