Der er en trailer [url= in Exile[/url] ude nu, til den kommende 150 minuttes dokumentar om dette legendariske album.
Tak. Den dokumentar har jeg ikke hørt om, så den skal jeg da have set på et tidspunkt. Siger du lige til hvis der også kommer en film om min Stones-favoritskive "Sticky Fingers"? :)
#18538 Ja den ser unægtelig meget spændende ud. Så er det bare lige med at få tid og have overskud til at se den på et tidspunkt. Jeg havde dog også opfattet det som om, at det skulle være en miniserie, hvor de så også vil lave en biografudgave (som man naturligvis ikke skal se).
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#18531 Steffan Rasmussen 15 år siden
#18532 filmz-Bruce 15 år siden
Og så er Stones fænomenale album, Exile on Mainstreet ude i en remastered udgave.
Der er en trailer [url= in Exile[/url] ude nu, til den kommende 150 minuttes dokumentar om dette legendariske album.
#18533 Kruse 15 år siden
#18534 Michael Andersen 15 år siden
Tak. Den dokumentar har jeg ikke hørt om, så den skal jeg da have set på et tidspunkt. Siger du lige til hvis der også kommer en film om min Stones-favoritskive "Sticky Fingers"? :)
#18535 filmz-Bruce 15 år siden
Kan tilføje, at der senere i år udkommer koncerten "Ladies and Gentlemen" på både DVD og blu-ray. Stones koncert fra 1972, som er restaureret!
#18536 evermind 15 år siden
#18537 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#18538 filmz-Bruce 15 år siden
#18539 Takfornu 15 år siden
Hip Hip Huraaaa - Tillykke Rockyds !
#18540 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"