#18520 Det eneste positive jeg kan sige om bandet er referencen til Don DeLillo, men det siger måske noget om min og bruces forskelligheder i musiksmag. For jeg kan sådan set godt forstå hvorfor der er nogle som vil være begejstret for det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#18518 Kan man ændre sin addresse på PayPal? (ud over det så får du vel som sådan ikke noget ud af Premium med mindre du kan snige App'en på iPhonen...og den findes jo ikke i den danske AppStore)
Man kan snige app'en. Og virker jo også på andre mobiler.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Fandt en side igår hvor jeg ku' se resten af SuperNatural - sæson 5, (så behøver jeg ikke at vente til 12 juli når vol. 2 udkommer), så det skal jeg sidde og hygge mig med nu. Mangler de sidste 4 afsnit og damn, det tegner til et ubercool finale.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#18521 rockysds 15 år siden
#18522 Kiksmann 15 år siden
Alle der siger, eller så meget som forsøger at formulere at det er morsomt og sundt er fulde af løgn!
#18523 Thomsen 15 år siden
Har ufatteligt svært ved at tage mig sammen til at få noget ned på papiret. Overspringshandlinger til gengæld, dem er jeg snart mester i. *suk*
Og med de ord er det vist tid til endnu en kop kaffe...
#18524 filmz-jonasgr 15 år siden
#18520 Det eneste positive jeg kan sige om bandet er referencen til Don DeLillo, men det siger måske noget om min og bruces forskelligheder i musiksmag. For jeg kan sådan set godt forstå hvorfor der er nogle som vil være begejstret for det.
'Cause I'm evil"
#18525 Batsy 15 år siden
#18526 filmz-Bruce 15 år siden
Sometime around midnight - Rolling Stone acoustic
Happiness is overrated
Wishing Well - Rolling Stone acoustic
Innocense
Does this mean you're moving on
Something new - Acoustic
#18527 wimmie 15 år siden
Tak, vil lytte til det når jeg ikke sidder ved min computer på arbejde ;p
(eller når jeg kan få smuglet nogle høretelefoner på)
#18528 DarkLight 15 år siden
Man kan snige app'en. Og virker jo også på andre mobiler.
#18529 Highland Park 15 år siden
#18530 NightHawk 15 år siden
-------------
Fandt en side igår hvor jeg ku' se resten af SuperNatural - sæson 5, (så behøver jeg ikke at vente til 12 juli når vol. 2 udkommer), så det skal jeg sidde og hygge mig med nu. Mangler de sidste 4 afsnit og damn, det tegner til et ubercool finale.