Gravatar

#18551 gi-jones 15 år siden

Har lige solgt min PS3. Lidt mærkeligt, den har sgu været en god ven længe... Men også gode penge. Så kan der blive råd til den Oppo.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18552 lagoni 15 år siden

Jeg venter for tredje aften i træk på en pakke (den samme). Tirsdag fik jeg at vide den højst sandsynligt ville komme om aftenen, onsdag fik jeg at vide den ville komme om aftenen og i dag har jeg fået at vide den helt sikkert vil komme om aftenen... De har 28 minutter endnu at aflevere den i - jeg skal helst have pakken før weekenden, men ser nu alligevel lidt frem til at ringe i morgen og brokke mig. For en gangs skyld er det den i telefonen der er skyld i det, så synes jeg lidt jeg har ret til at blive sur på ham. det har taget firmaet næsten tre uger at levere pakken. Indrømmet, flere af gangene var jeg ikke hjemme, men de har ikke informereret mig om de havde været der, så jeg en anden gang kunne sørge for at være hjemme.

Jeg er ikke meget for at sige det, men jeg savner PostDanmark...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18553 Twister 15 år siden

Har trukket eksamensopgave idag. Jeg trak Reklamefilm hvilket ikke er det værste emne jeg kunne trække da det jo er et audiovisuelt medie hvor jeg kan benytte mig af film teori.

Nu er jeg så begyndt på projektet og er igang med den sværeste del lige nu (efter min mening). Problemformuleringen og metodevalg.

Men projektet skal nu ikke forhindre mig i at se film i aften alligevel :).
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#18554 filmz-Bruce 15 år siden

Den 5½ time lange Carlos film på Cannes får lutter ros fra kritikerne!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18555 filmz-Utyske 15 år siden

Bruce (18554) skrev:
Den 5½ time lange Carlos film på Cannes får lutter ros fra kritikerne!

Særdeles interessant, den vil jeg glæde mig til at se.. i hjemmebiografen. :)

Jeg tror sgu ikke lige jeg holder til at sidde 5½ time i biffen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18556 filmz-Bruce 15 år siden

#18555 Der kommer vist også et theatrical cut og den skal jeg sgu ikke se, når de 5½ time er så gode :)
Gravatar

#18557 elwood 15 år siden

#18551 nåede du og komme igennem Heavy Rain ?

Star Wars reunion, tjek lige Chewie's Cane damm!

Ewan ser ikke rigtig ud til og ville være der, eller også har fotografen bare lige fanget ham på et uheldig tidspunkt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18558 filmz-Bruce 15 år siden

Har været et smut forbi Ekstra Bladets forum og læst kommentarer. Jeg må tilstå, jeg er ved og blive bange for at gå ud på gaden blandt mennesker efterhånden. Men at læse lidt der i 15 minutter forklarer meget godt, hvorfor effektiviteten på arbejdsmarkedet daler. Hvis det her er peaket indtil videre på vor evolution, så rammer Mike Judge snart plet med Idiocrasy filmen. God nat!
Gravatar

#18559 gi-jones 15 år siden

#18557: Han er heller ikke just en kæmpe i det selskab :)

Og ja, jeg er kommet igennem Heavy Rain.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18560 elwood 15 år siden

ohh det var godt, havde lige glædet mig til snakken om det nemlig, så det var lidt øv, hvis ikke du bare havde fået det gennemført mindst en gang 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: