Gravatar

#18571 Highland Park 15 år siden

Lady Arwen (18569) skrev:
#18566 - nynnede desværre ikke Doctor Who temaet - synes ikke lige jeg kunne få det til at passe ind :D

Hmpf! Og du kalder dig "Doctor Who"-fan... tsk tsk...

Synes det gik ok til samtale, men det er godt nok svært at sige... nu må jeg håbe og så bare vente og se ellers bliver det jo nok litteraturvidenskab de næste 5 år :D

Det er bestemt heller ikke en dårlig mulighed, men jeg håber da, at du kommer ind på førsteprioriteten. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18572 Skeloboy 15 år siden

ellers bliver det jo nok litteraturvidenskab de næste 5 år

Der er jo også muligheden for 1½ års journalistik og resten på naturvidenskab :)
Gravatar

#18573 Skeloboy 15 år siden

Jeg er nu hjemme ved fatter i Vestjylland. Skal til 30+25 års fødselsdagsfest i morgen, og kunne egentlig have kørt med en kammerat. Men er så sjældent hjemme, at jeg lige tog en dag ekstra. Har dog taget 4 film med, hvis jeg skulle kede mig alt for meget...:)

Samurai Rebellion, The Go-Between, Le Bete Humaine og En Ganske Særlig Day
Gravatar

#18574 Skeloboy 15 år siden

Har lige set, at Einstürzende Neubauten åbner CPH:DOX...nogen gange, kunne man godt tænke sig at bo i KBH...men kun nogen gange.
Gravatar

#18575 tiany 15 år siden

Det regner og tordner pænt meget i det sydjyske
Valar morghulis
Gravatar

#18576 lagoni 15 år siden

Så venter jeg igen på pakke, for fjerde aften i træk...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18577 tiany 15 år siden

#18576 Fik de en skideballe igen ?
Valar morghulis
Gravatar

#18578 lagoni 15 år siden

#..77 - jeg ringede ind og nåede kun at angive mit navn og adresse, før ham i kundeservice (som jeg havde snakket med de sidste tre gange) råbte højt og skældte ud på de nye chauffører og "det ka' sgu da ikke være så svært at aflevere en pakke!". Jeg blev lidt paf, det var vist meningen jeg skulle brokke mig, ikke ham... Men han var i hvert fald tilpas oprørt :) Han lovede at sørge for den kom ud i aften, men har ikke den store tiltro til det hjælper.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18579 elwood 15 år siden

Blir stadig mere og mere imponeret over Obama, nu sidder jeg lige og hører om hans Wall Street sejr 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18580 filmz-Martychris 15 år siden

Overvejer om man skal bryde ud i sang eller bare tie stille og se nyhederne...?
"You can call me Dennis!"

Skriv ny kommentar: