Har lige set, at Powell & PressburgersCollection er steget til 25£...for ½ siden kostede den 11£...Charlie Chaplin Complete Collection koster også hele 295£ nu, og jeg købte den for omkring 50£ inkl forsendelse...
Man skal sgu bare købe de bokse, når de er på tilbud...
Så har jeg lige set sæsonafslutningen af 30 Rock og hvem mon dukker op i en cameo. Ingen andre end Matt Damon som pilot.
"Are you a doorman", "Yeah, in the sky - are you kidding me, I'm a pilot".
"How good a pilot can you be when you hit birds. I always say to myself, don't hit the birds".
Alene det at han dukkede op gjorde afsnittet hylende morsomt. At Michael Sheen så også har været med i de sidste par afsnit har ikke gjort det mindre skægt.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det kan i øvrigt anbefales at lytte til ugens udsendelse af DR Filmland, hvor de er på Cannes filmfestivalen og blandt andet interviewer folkene bag Armadillo og deres bevæggrunde for at lave denne dokumentar.
Kewl! Så fik jeg endeligt de næsten 1700,- tilbage, jeg havde ude at svømme hos en italiensk eBay-sælger. Nu vil jeg ud og kigge på ny printer.
Nogen der har erfaring med sådan en Canon Pixma MP640?
Jeg har hidtil mest været til laserprintere, men jeg kunne godt tænke mig en farveprinter med indbygget trådløst netværk denne gang, og der er laserprinterne for dyre for mig.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Det kommer nok ikke som et chok for den konstante læser, men jeg passer elendigt ind i et landsamfund. Jeg har 10 tommelfingre, jeg kan ikke slå et søm i en lort uden at ødelægge hammeren, jeg kan ikke betjene vigtige landbrugskøretøjer, jeg ved intet om grene og træ osv...
I dag har Obersten arrangeret at min svigerfar kommer forbi med en havetraktor, da vores enorme græsplæne er klar til en angivelig høst. Jeg tilbyder at føre dette køretøj, da jeg mener at det som min have, må være min opgave. Svigerfaren starter dog selv op, da jeg formoder at han ikke stoler på mine evner. Så jeg er på gren-detail (At fjerne nedfald fra plænen, så de ikke går i maskinen) Efter dette hårde, fysiske arbejde, får jeg endelig lov til at indtage køretøjet. Jeg sætter mig i sædet, men får først en grundig gennemgang af alle funktioner, så jeg ikke fucker det hele op. Som sådan går det godt nok i ca. 3 kvarter, indtil køretøjet alligevel fanger en gren, og begynder at ryge fra motoren. SÅ er det AF! og svigerfar mønstrer køretøjet igen. (Kileremmen er dog stadig intakt, trods min umulige håndtering!) Efter lidt tid får jeg så igen lov, da jeg åbentbart er midlertidigt benådet. Så jorder jeg så rundt, og synes den kører vildt stærkt og det er meget sjovere. Han spørger så efter 3 omgange: "hvornår tror du du bliver færdig?" og jeg opdager at jeg har glemt at sætte klipperen ned, så jeg bare har kørt rundt...
Min svigerfar synes at jeg har et af den slags jobs, hvor man ikke laver en skid. Det giver ikke skidt under neglene og jeg sidder jo bare og dovner hele dagen. Hvis man ikke sveder, får man pikhud på fingrene...
Suk!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#18581 elwood 15 år siden
Nyhedsværten "hvor en politisk sejr er det her?"
Er det en af de spørgsmål, hvor man kender svaret men aligevel stiller spørgsmålet?
Selv mig der ikke er den store politiske tænker kan da se, hvor stor betydning det får i fremtiden for USA's befolkning.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18582 Skeloboy 15 år siden
Man skal sgu bare købe de bokse, når de er på tilbud...
#18583 Lady Arwen 15 år siden
#18584 Skeloboy 15 år siden
#18585 filmz-jonasgr 15 år siden
"Are you a doorman", "Yeah, in the sky - are you kidding me, I'm a pilot".
"How good a pilot can you be when you hit birds. I always say to myself, don't hit the birds".
Alene det at han dukkede op gjorde afsnittet hylende morsomt. At Michael Sheen så også har været med i de sidste par afsnit har ikke gjort det mindre skægt.
'Cause I'm evil"
#18586 filmz-jonasgr 15 år siden
Det kan høres her
'Cause I'm evil"
#18587 Thomsen 15 år siden
Nogen der har erfaring med sådan en Canon Pixma MP640?
Jeg har hidtil mest været til laserprintere, men jeg kunne godt tænke mig en farveprinter med indbygget trådløst netværk denne gang, og der er laserprinterne for dyre for mig.
#18588 davenport 15 år siden
I dag har Obersten arrangeret at min svigerfar kommer forbi med en havetraktor, da vores enorme græsplæne er klar til en angivelig høst. Jeg tilbyder at føre dette køretøj, da jeg mener at det som min have, må være min opgave. Svigerfaren starter dog selv op, da jeg formoder at han ikke stoler på mine evner. Så jeg er på gren-detail (At fjerne nedfald fra plænen, så de ikke går i maskinen)
Efter dette hårde, fysiske arbejde, får jeg endelig lov til at indtage køretøjet. Jeg sætter mig i sædet, men får først en grundig gennemgang af alle funktioner, så jeg ikke fucker det hele op.
Som sådan går det godt nok i ca. 3 kvarter, indtil køretøjet alligevel fanger en gren, og begynder at ryge fra motoren. SÅ er det AF! og svigerfar mønstrer køretøjet igen. (Kileremmen er dog stadig intakt, trods min umulige håndtering!)
Efter lidt tid får jeg så igen lov, da jeg åbentbart er midlertidigt benådet. Så jorder jeg så rundt, og synes den kører vildt stærkt og det er meget sjovere.
Han spørger så efter 3 omgange: "hvornår tror du du bliver færdig?" og jeg opdager at jeg har glemt at sætte klipperen ned, så jeg bare har kørt rundt...
Min svigerfar synes at jeg har et af den slags jobs, hvor man ikke laver en skid. Det giver ikke skidt under neglene og jeg sidder jo bare og dovner hele dagen. Hvis man ikke sveder, får man pikhud på fingrene...
Suk!
#18589 filmz-Bruce 15 år siden
#18590 davenport 15 år siden