Gravatar

#18601 HonoDelLoce 15 år siden

Lækker lækker start på CL-finalen af begge hold ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18602 dyg 15 år siden

Jeg sidder og ser The Hangover, og er (efter 70 minutter) meget tæt på at slukke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18603 Takfornu 15 år siden

Er på vej i seng efter 2 dage med gode film og musik oplevelser, men om et par timer står den på Komiks 2010 :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#18604 HonoDelLoce 15 år siden

Sidder lige ved spisebordet med en kop kaffe og har kigget diverse provins-reklamer igennem efter gode tilbud på pålæg, hundemad, hynder til havestolene og diverse husholdningsartikler, mens jeg overvejer, om jeg kan nå at slå græs inden jeg skal med kæresten og hunden på besøg hos noget af familien.

Åh ja, alderdommen er så sandelig kommet snigende ubemærket..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18605 lagoni 15 år siden

I går: Vi Rocker. I dag: træt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18606 filmz-Bruce 15 år siden

Todd McCarthy siger om Cannes:

If “Carlos” had been in competition, there wouldn’t be much doubt as to what Sunday night’s big winner would be.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18607 Bobby Singer 15 år siden

... and I'm back.

Der er en del indlæg der skal indhentes, så vidt jeg kan se. ;)

Cannes var da en oplevelse og jeg skriver nok lidt mere om det senere, men lige nu skal jeg bare slappe af.

But it's good to be back. :)
Idjit
Gravatar

#18608 Takfornu 15 år siden

# 18606 - Uhhh den glæder jeg mig godt nok til at se :)

Er lige vågnet, så det blev ikke til meget Komiks i år, men så er det jo godt man har lidt film man kan kan flade ud til morgen/aftensmad for man skal i seng igen eller sidde oppe i nat :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#18609 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige været vidne til en sand magtdemonstration af Ivan Basso under Giro d'Italia. Knap 1.30 minut vandt han etapen med og ser nu ud til at kunne vinde hele løbet. Det var også godt kæmpet af Saxo Banks unge Richie Porte, i hans første sæson som professionel.

Ellers har jeg også set lidt tennis i dag fra Roland Garros. Min favoritturnering.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18610 filmz-jonasgr 15 år siden

Juliette Binoche er nu en dejlig kvinde.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: