Yesh! Min henvisning til rygcentret gik igennem - har nu en tid til undersøgelse den 3. august ;) Der er stadig ingen garanti for at de vil scanne mig, men så langt så godt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
18593# det var dejligt at hører lad os håbe de scanner dig :D
Men skal udenfor i det varme danske vejr og ud og hoppe på vores ny trampolin, JEG SER FOR MIG" Big batman stunt, Bang one hit, bang antoher hit bam 5 combo hit bang karate spark bang thugs down!" :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Læser et essay om horror (igen-igen), overvejer næste kop kaffe... og måske skulle jeg også sætte en film på? Jeg gik i gang med 80'er-sagen 'Night of the Creeps' forleden og fik aldrig set den færdig.
Åh, whoopie... enhver genrefans danske yndlingsselskab, AWE, udgiver snart Linda Blair-kult-selvtægtsfilmen 'Savage Streets'. Det får man selvfølgelig først at vide nu, her ca. en måned efter, at jeg smed $60 på bordet for at fingre i den udgåede, amerikanske dvd. :-/
Jeg drak oven i købet kaffe med direktøren for det hele i sidste måned, den lømmel!!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
hmm har altid tænket på hvad denne knap gør ved min computer hvis jeg trykker på den, pis nu forsvandt ne................................................................
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#18591 filmz-Utyske 15 år siden
#18592 Lady Arwen 15 år siden
#18593 wimmie 15 år siden
Der er stadig ingen garanti for at de vil scanne mig, men så langt så godt.
#18594 Batsy 15 år siden
Men skal udenfor i det varme danske vejr og ud og hoppe på vores ny trampolin, JEG SER FOR MIG" Big batman stunt, Bang one hit, bang antoher hit bam 5 combo hit bang karate spark bang thugs down!" :D
#18595 Thomsen 15 år siden
Åh, whoopie... enhver genrefans danske yndlingsselskab, AWE, udgiver snart Linda Blair-kult-selvtægtsfilmen 'Savage Streets'. Det får man selvfølgelig først at vide nu, her ca. en måned efter, at jeg smed $60 på bordet for at fingre i den udgåede, amerikanske dvd. :-/
Jeg drak oven i købet kaffe med direktøren for det hele i sidste måned, den lømmel!!
#18596 MOVIE1000 15 år siden
#18597 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18598 Kruse 15 år siden
#18599 tiany 15 år siden
#18600 Kruse 15 år siden