Gravatar

#18591 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg er på vej ud af døren, fordi jeg skal ind til Komiks.dk. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18592 Lady Arwen 15 år siden

#18584 - :D ja så giver det mere mening!
Doctor Who <3
Gravatar

#18593 wimmie 15 år siden

Yesh! Min henvisning til rygcentret gik igennem - har nu en tid til undersøgelse den 3. august ;)
Der er stadig ingen garanti for at de vil scanne mig, men så langt så godt.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18594 Batsy 15 år siden

18593# det var dejligt at hører lad os håbe de scanner dig :D

Men skal udenfor i det varme danske vejr og ud og hoppe på vores ny trampolin, JEG SER FOR MIG" Big batman stunt, Bang one hit, bang antoher hit bam 5 combo hit bang karate spark bang thugs down!" :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#18595 Thomsen 15 år siden

Læser et essay om horror (igen-igen), overvejer næste kop kaffe... og måske skulle jeg også sætte en film på? Jeg gik i gang med 80'er-sagen 'Night of the Creeps' forleden og fik aldrig set den færdig.

Åh, whoopie... enhver genrefans danske yndlingsselskab, AWE, udgiver snart Linda Blair-kult-selvtægtsfilmen 'Savage Streets'. Det får man selvfølgelig først at vide nu, her ca. en måned efter, at jeg smed $60 på bordet for at fingre i den udgåede, amerikanske dvd. :-/

Jeg drak oven i købet kaffe med direktøren for det hele i sidste måned, den lømmel!!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18596 MOVIE1000 15 år siden

hmm har altid tænket på hvad denne knap gør ved min computer hvis jeg trykker på den, pis nu forsvandt ne................................................................
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18597 elwood 15 år siden

Hey! hvem slukkede lyset!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18598 Kruse 15 år siden

Er jeg den eneste der sidder og er flad af grin over TV3+'s noget cheesy effekter og gimmicks i deres Champions League program? :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18599 tiany 15 år siden

Har været til håndbold - super spillet af KIF. Men det var en meget varm oplevelse
Valar morghulis
Gravatar

#18600 Kruse 15 år siden

Så er det sørme blevet tid til Champions League finale :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: