Gravatar

#18621 filmz-jonasgr 15 år siden

Så er Brittany Murphys kæreste også fundet død
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18622 Batsy 15 år siden

overvejer at gå i gang med tysk stilen, men er så hulens træt og orker intet.. men det er kun sølle 200 ord mindst jeg skal skrive men ved bare ikke hva vi skal skrive om..
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#18623 filmz-Bruce 15 år siden

#18622 Du kan skrive om den kendte komponist Johann Gambolputty de von Ausfern Schplenden Schlitter Crasscrenbon Fried Digger Dingle-Dangle Dongle Burstein Von Knacker Thrasher Apple Banger Horowitz Ticolensic Grander Knotty Spelltinkle Grandlich Grumblemeyer Spelterwasser Kurstlich Himbleeisen Bahnwagen Gutenabend Bitte Ein Nürnburger Brattwustle Gerspurten Mitz Weimache Luber Hundsfut Gumberamber Shönendanker Kalbsfleisch Mittler Aucher von Hautkopft of Ulm.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18624 Skeloboy 15 år siden

En af de oversete komponister!
Gravatar

#18625 Batsy 15 år siden

623# Nej, det er et bestemt emne (; men har ikke arket ._.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#18626 gi-jones 15 år siden

Bruce (18623) skrev:
#18622 Du kan skrive om den kendte komponist Johann Gambolputty de von Ausfern Schplenden Schlitter Crasscrenbon Fried Digger Dingle-Dangle Dongle Burstein Von Knacker Thrasher Apple Banger Horowitz Ticolensic Grander Knotty Spelltinkle Grandlich Grumblemeyer Spelterwasser Kurstlich Himbleeisen Bahnwagen Gutenabend Bitte Ein Nürnburger Brattwustle Gerspurten Mitz Weimache Luber Hundsfut Gumberamber Shönendanker Kalbsfleisch Mittler Aucher von Hautkopft of Ulm.

Åh, ja man glemmer jo næppe nogensinde hans 3. symfoni.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18627 lagoni 15 år siden

Jeg var egentlig på vej ud på universitetet for at læse/skrive i fred, men er nu endt ude ved kæresten. På vejen stoppede jeg for rødt ved et kryds (Overgade/Frederiksgade for dem der er kendt i Odense), cykler nok en halv meter inde på fortovet, så jeg ikke skulle stå på cykelstien mens jeg stod af, så jeg ikke blokerede for mulige cyklister bagved. Meningen var at jeg så ville trække den anden halve meter over fortovet på Frederiksgade og så cykle videre på cykelstien der - det er hurtigere end at vente på grønt i det kryds.

Men så langt kom jeg ikke. Den halve meter jeg cyklede på fortovet var åbenbart nok til at cyklisten der holdt foran mig syntes han skulle skubbe mig hårdt ind i muren ved siden af. "Jeg går tit på det fortov og er ved at blive kørt ned af jer åndssvage cyklister, det er jo pissefarligt!", sagde han vist. Jeg er fuldstændig enig med ham i man ikke må cykle på fortovet og jeg burde ikke være cyklet den halve meter meter, men 1) jeg cyklede ikke på dte fortov han talte om, 2) jeg ville ha' trukket og 3) det giver ham sgu da ikke ret til at skubbe mig kraftigt ind i en mur! Jeg fik heldigvis hovedet væk på ren refleks, men det kunne da være endt galt. Heldigvis gør det kun lidt ondt i begge arme efter hans hånd og muren. Jeg går vist helt i chok og trækker grædende og rystende cyklen ud til min kæreste, hvor jeg har fået næsten grædt ud. Måske en tøset overreaktion, men jeg forstod slet ikke hvad der skete og hvad jeg gjort der kunne fortjene en tur ind i muren. Dumme mand!

Puha, skulle lige ud med det (igen).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18628 gi-jones 15 år siden

Fuldstændig binog tosse. Du burde melde det til politiet, men han kan jo nok godt blive lidt tricky at finde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18629 Skeloboy 15 år siden

Fuck, en spasser
Gravatar

#18630 tiany 15 år siden

Det var da en ubehagelig oplevelse. Og nej det er sgu ikke en tøset overreaktion.
Han lyder som en fuldstændig idiot.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: