Tak for det. Rart at folk er enige med mig - han har garanteret en anden udlægning af historien, men kan virkelig ikke se hvad der retfærdigører en tur ind i en mur. Lige nu ønsker jeg virkelig jeg havde skubbet ham tilbage, det burde jeg ha' tænkt på.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sikke da en spasser.... hvis han var utilfreds kunne han da nøjes med at sige det - fatter slet ikke at man mener det er ok at gøre folk fortræd fordi man er sur.
Håber du møder ham igen og får chance for hævn :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#..34 - jeg ville nok også ha' fortrudt det hvis jeg havde gjort det, især fordi der vist kom en bil... Men når man er sur og ked, hjælper tanken altså lidt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Var et smut forbi min morfar i formiddags i anledning af hans fødselsdag - det var første gang siden min mormor døde at vi har været hjemme hos ham - det var lidt en hård omgang. Så jeg har valgt bare at tage en slapper her i eftermiddag.
@ lagoni: Jeg bliver helt arrig på dine vegne. Kan slet ikke fatte, hvad den opførsel skal til for ... Folk er fandeme blevet så rådne i hovedet efterhånden. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
@Super-Anne - Som evermind, så bliver jeg også helt arrig, og kan ikke lade være med at tænke, hvad jeg selv havde gjort i den situation. Selvom jeg er en svækling og på ingen måde en slagsbror, så er det ikke utænkeligt, at det var endt med mere end et enkelt skub (at jeg så havde fået enorme stryg og sikkert havde mistet 3-4 tænder i den ombæring, er en helt anden sag!).
Jeg er ikke den største engel på en cykel, men jeg tager dog altid hensyn til især fodgængere og andre cyklister, hvilket der desværre efterhånden er rigtig mange, der ikke gør. Der er helt sikkert mange, der fortjener et lag tæsk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#18631 DarkLight 15 år siden
#18632 Benway 15 år siden
#18633 lagoni 15 år siden
#18634 Skeloboy 15 år siden
Det hjælper ikke noget. Men husk på: "Revenge is a dish best served cold"
#18635 wimmie 15 år siden
Håber du møder ham igen og får chance for hævn :p
#18636 lagoni 15 år siden
#18637 Takfornu 15 år siden
Hvor er Danmark på vej hen i disse år, det er en helt uacceptable opførsel, man klart skal tage afstand fra :-/
Er sjovt nok lige blevet færdig med at se Sons of Anarchy Season 2 og sådan en hændelse får en til at tænke ...
#18638 tiany 15 år siden
#18639 evermind 15 år siden
#18640 dyg 15 år siden
Jeg er ikke den største engel på en cykel, men jeg tager dog altid hensyn til især fodgængere og andre cyklister, hvilket der desværre efterhånden er rigtig mange, der ikke gør. Der er helt sikkert mange, der fortjener et lag tæsk.