Cyklister tager meget hensyn her i Danmark. Da jeg var i Tyskland var det cyklisterne der regerede. Der bliver sgu ikke holdt tilbage for fodgængere. Der bliver lige ringet med klokken en gang eller to og så er det bare med at komme af banen. Til gengæld er de også ret strikse med bøder, hvis der så meget som bliver gået med cyklen på fortovet. Så det går vist lige op.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Brian Orndorf kigger tilbage på blockbuster sommeren i 1990 og har set filmene igen, i den rækkefølge som de blev vist tilbage i 1990. Og så sammenholder han hvad han mente om filmen i 1990 og hvad han mener om den nu i 2010. Ganske interessant og ikke mindst underholdende læsning.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Lagoni det var ikke en rar situation, måske har han haft en dårlig dag, men han overreagerer sgu ed at skubbe dig ind i en mur.
Jeg kommer selv i tanke om en situation (ikke voldelig) jeg cyklede op på fortovet, ved en lille bakke, ellers skulle jeg senere køre op ad en kantsten, da jeg skulle dreje ned ad den sti, men så kom der en mand imod mig, og han skulle åbenbart fylde hele fortovet, så sagde "Hva er der nu i vejen med cykelstien, at komme her og fylde hele fortovet" jeg svarede "slap af jeg skal dreje lige der henne" imens gik han videre og mumlede surt.
Det er ligefør at jeg glæder mig til at blive gammel og brokke mig over alt :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#..44 - det 'sjove' er at jeg nok ville ha' reageret lidt som manden i din historie, dog nok ikke sagt noget, men bare demonstrativt stille mig i vejen. Jeg har efterhånden fået udviklet et ret gode 'onde øjne' til folk der cykler på fortovet og kører den forkerte retning på cykelstien :) Men lige meget hvad, ville jeg aldrig ha' skubbet dig ind i en mur...
Jeg kan være utrolig hellig på det punkt og jeg ved udmærket at jeg ikke måtte cykle på fortovet, så jeg synes det er er min egen skyld jeg blev skubbet. Men igen, at skubbe mig ind i en mur kan jeg godt se er en helt ekstrem overreaktion.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
# 18645 - At han optræder voldigt er kun tegn på svag han egentlig er.
Men til alle cykellister i det danske land, værd opmærksom på at fodgængerne har klaget deres sag til politiet som nu er kommet ud for at se om det nu også er rigtigt at i ikke kan finde ud af hvor i skal kører henne, for lige meget hvad, så er det jo ligesom et lovbrud at kører på fortovet med sin cykel, om man kører 10 m eller 100 m.
For dælen da...jeg skal stå for et lille område til Havnekulturfestivalen lørdag og søndag...pg jeg er ved at tabe det hele på gulvet. Det skyldes delvis, at jeg kom for sent i gang, delvis 3 sygedage i sidste uge...men der er skidt, hvis det skal aflyses...
Dog skal jeg kun få designet et lille cykelbane, hvor mindre børn kan cykle rundt blandt sjove ting og slå på en masse sjove ting.
I går var vi ude og kigge på bil, så nu går der nok ikke længe før jeg er bilejer. Det bliver helt underligt og et ekstra trin op af "voksen og seriøs"-stigen. Det er vel egentligt mere en elefantfod end det er en stige, for der er kun to trin i alt.
Pis, snart er jeg gammel og grå. -->
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#18648 Hehe, jeg er kun 2 år ældre end dig og har allerede ejet 3 biler ;P (og nej, jeg har ikke smadret nogen af dem....)
Anyway, drømte i nat at Davenport fandt ud af at han og Movie1000 var halvbrødre... ret spøjs drøm. Så Davenport; tror lige du skal have fundet ud af hvad din far har haft gang i ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#18641 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#18642 filmz-jonasgr 15 år siden
Brian Orndorf kigger tilbage på blockbuster sommeren i 1990 og har set filmene igen, i den rækkefølge som de blev vist tilbage i 1990. Og så sammenholder han hvad han mente om filmen i 1990 og hvad han mener om den nu i 2010. Ganske interessant og ikke mindst underholdende læsning.
'Cause I'm evil"
#18643 filmz-Bruce 15 år siden
#18644 MOVIE1000 15 år siden
Jeg kommer selv i tanke om en situation (ikke voldelig)
jeg cyklede op på fortovet, ved en lille bakke, ellers skulle jeg senere køre op ad en kantsten, da jeg skulle dreje ned ad den sti, men så kom der en mand imod mig, og han skulle åbenbart fylde hele fortovet, så sagde "Hva er der nu i vejen med cykelstien, at komme her og fylde hele fortovet" jeg svarede "slap af jeg skal dreje lige der henne" imens gik han videre og mumlede surt.
Det er ligefør at jeg glæder mig til at blive gammel og brokke mig over alt :P
#18645 lagoni 15 år siden
Jeg kan være utrolig hellig på det punkt og jeg ved udmærket at jeg ikke måtte cykle på fortovet, så jeg synes det er er min egen skyld jeg blev skubbet. Men igen, at skubbe mig ind i en mur kan jeg godt se er en helt ekstrem overreaktion.
#18646 Kiksmann 15 år siden
Men til alle cykellister i det danske land, værd opmærksom på at fodgængerne har klaget deres sag til politiet som nu er kommet ud for at se om det nu også er rigtigt at i ikke kan finde ud af hvor i skal kører henne, for lige meget hvad, så er det jo ligesom et lovbrud at kører på fortovet med sin cykel, om man kører 10 m eller 100 m.
#18647 Skeloboy 15 år siden
Dog skal jeg kun få designet et lille cykelbane, hvor mindre børn kan cykle rundt blandt sjove ting og slå på en masse sjove ting.
#18648 Bony 15 år siden
Pis, snart er jeg gammel og grå. -->
#18649 wimmie 15 år siden
Hehe, jeg er kun 2 år ældre end dig og har allerede ejet 3 biler ;P
(og nej, jeg har ikke smadret nogen af dem....)
Anyway, drømte i nat at Davenport fandt ud af at han og Movie1000 var halvbrødre... ret spøjs drøm. Så Davenport; tror lige du skal have fundet ud af hvad din far har haft gang i ;)
#18650 Batsy 15 år siden