Tror kun jeg har et enkelt område jeg synes der kunne have været anderledes, men det er fordi der bliver et følelsesmæssigt aspekt indblandet i mine overvejelser...og så kan man jo ikke vurdere det ordenligt :)
Jeg tænker sgu stadig at det er lidt barskt at gå efter de arbejdsløse. Ja, der sidder nogen rundt omkring og feder den, men det har der altid gjort. grunden til den høje arbejdsløshed lige nu er bare ikke at folk er dovne. Og jeg kan ikke se hvad det skal hjælpe at skære ned på det område. Folk kommer jo ikke nødvendigvis i arbejde, fordi man holder op med at betale dem for at lade være.
For mig at se ville efterlønnen stadig have været et mere fornuftigt sted at starte. Og det skulle have været gjort det sekund krisen startede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#18662 Enig med efterlønnen, men sporene fra Nyrup skræmmer. Et opgør med efterlønnen er lig med en regerings fald, så et sådant opgør vil først komme efter et valg.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige set, at bassisten fra Slipknot også er fundet død. Personlig er jeg ikke stor fan, men indtil videre er 2010 ikke et godt år for metal:
Paul Grey - bassist fra Slipknot, RIP 24. maj Ronnie James Dio - sanger fra Elf, Rainbow, Black Sabbath, Heaven & Hell, RIP 16. maj Peter Steele - bassist og vokal fra Type O Negative, RIP 14. april
Troede trommeslageren The Rev fra Avenged Sevenfold døde i 2010, men det 28. december 2009.
#18665 - Ja, tabet af Paul Grey er et stort tab. Fantastisk dygtig bassist. RIP.
Mht. striden mellem Nord- og Sydkorea, så har de teknisk set været i krig de sidste 50-60 år, da der jo aldrig blev underskrevet en fredsaftale så vidt jeg ved. Der var derimod stilstand indtil for et års tid siden, hvor en af parterne trak sig ud og gjorde fadet glohedt igen. Eller husker jeg helt forkert? Men ja, det er en meget uhyggelig situation. Det værste er, at det slet ikke er usandsynligt at det hele pludselig går amok. :-(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ser frem til genudsendelsen a Spise med Price afsnittet i aften, det er det, hvor de blærer sig med køkkenudstyr, det simplthen utrolig hvad de to brødrer har af finurlige ting 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18661 cyberzed 15 år siden
#18662 gi-jones 15 år siden
For mig at se ville efterlønnen stadig have været et mere fornuftigt sted at starte. Og det skulle have været gjort det sekund krisen startede.
#18663 Skeloboy 15 år siden
Men nu betaler man jo ikke folk for at lade være med at arbejde...:)
#18664 filmz-Bruce 15 år siden
#18665 Skeloboy 15 år siden
Paul Grey - bassist fra Slipknot, RIP 24. maj
Ronnie James Dio - sanger fra Elf, Rainbow, Black Sabbath, Heaven & Hell, RIP 16. maj
Peter Steele - bassist og vokal fra Type O Negative, RIP 14. april
Troede trommeslageren The Rev fra Avenged Sevenfold døde i 2010, men det 28. december 2009.
#18666 Bony 15 år siden
Mht. striden mellem Nord- og Sydkorea, så har de teknisk set været i krig de sidste 50-60 år, da der jo aldrig blev underskrevet en fredsaftale så vidt jeg ved. Der var derimod stilstand indtil for et års tid siden, hvor en af parterne trak sig ud og gjorde fadet glohedt igen. Eller husker jeg helt forkert? Men ja, det er en meget uhyggelig situation. Det værste er, at det slet ikke er usandsynligt at det hele pludselig går amok. :-(
#18667 MOVIE1000 15 år siden
My brother from another mother :P
#18668 DarkLight 15 år siden
Kartoffel!
#18669 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18670 DarkLight 15 år siden