Altså vi har være glade for vores Citroën C1, men det er ikke en luksusbil - en typisk konebil, men den ligger godt på vejen og den er billig i drift - 520 kr i vægtafgift/grøn afgift om året er lige til at klare. Den kan anbefales at købe med aircondition ;p
Vi prøvede også en Kia Picanto men når man smækkede døren i føltes det som pap, så den droppede vi også hurtigt.
Ahhh... I don't know what to do... Jeg søgte for længere tid siden et job som jeg virkelig virkelig gerne ville have, men da jeg aldrig hørte noget efter sidste ansøgningsfrist udløb(29.marts), gik jeg ud fra at løbet for længst var kørt. Nu har jeg så lige modtaget en mail hvor de beklager ventetiden og informere at grunden er, at der er blevet lavet om i organisationen - så nu vil den oplæring man skulle have modtage til jobbet i Fredericia i stedet for foregå i Gentofte(6-12 måneder), men derefter vil jobbet være i Fredericia.
Jeg skal nu melde tilbage om jeg stadig er interesseret i at komme i betragtning til jobbet. Det er pisse irriterende, for det er et job jeg virkelig godt kunne tænke mig, men har ingen ide om det er muligt at ligge og pendle til Gentofte hver dag i 6-12 måneder, leje et værelse og så undvære kæresten (og trække på økonomien) eller om man bare skal sige det var skide ærgerligt
Efter at have været i Frederikshavn på flådestationen hele dagen (hvilket jeg også skal i morgen og torsdag), så er der liiige lidt mere arbejde, der skal fikses. Der kommer ikke til at gå lang tid, før jeg vil finde min seng, så jeg er klar til endnu en lang dag i morgen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#18672 - der er jeg så meget mere fleksibel. Men jeg bor selvfølgelig også for mig selv i lejlighed. Vil da helst i nærheden af Odense, men søger (seriøse ansøgninger) over alt nu...Samsø, Viborg osv...
#18676 Søger også seriøst i et meget "stort" område, men dog ikke med kørsel på over 1 time i bil. Men jeg er jo også bundet af kæreste, hus og familie.
Roger Ebert funderer over Cannes, nu hvor festivalen er ovre, vinderne og ikke har en dyster spådom for hele filmindustrien.
Apart from the films themselves, a general cloud of gloom and doubt seemed to hang over the Croisette. The films that Cannes favors are hard to finance this year. Serious directors find themselves frustrated. Everything is falling apart. Manohla Dargis wrote of her complex feelings upon discovering that Cannes, even Cannes, seems ready to abandon film for video.
While the festivals was underway, the announcement came that some studios want to release their big first-run films to On Demand TV within a month of their theatrical openings. This is bad news for theaters, bad news for what seeing a movie has traditionally meant, and bad news for adults, because that distribution pattern will lend itself to easily-promoted "high concept" trivia.
I've been to 35 festivals in Cannes. I'll tell you the truth. I doubt if there will even be a Cannes Film Festival in another 35 years. If there is, it will have little to do with the kinds of films and audiences we grew up treasuring. More and more, I'm feeling it's goodbye to all that.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er der ikke en som kan få en tolk ud til Brian Nielsen, så vi kan forstå hvad det er han siger. Eller på den anden side, det er måske meget godt at vi ikke kan forstå det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#18671 wimmie 15 år siden
Altså vi har være glade for vores Citroën C1, men det er ikke en luksusbil - en typisk konebil, men den ligger godt på vejen og den er billig i drift - 520 kr i vægtafgift/grøn afgift om året er lige til at klare.
Den kan anbefales at købe med aircondition ;p
Vi prøvede også en Kia Picanto men når man smækkede døren i føltes det som pap, så den droppede vi også hurtigt.
Ja åbenbart :p
#18672 tiany 15 år siden
Jeg søgte for længere tid siden et job som jeg virkelig virkelig gerne ville have, men da jeg aldrig hørte noget efter sidste ansøgningsfrist udløb(29.marts), gik jeg ud fra at løbet for længst var kørt.
Nu har jeg så lige modtaget en mail hvor de beklager ventetiden og informere at grunden er, at der er blevet lavet om i organisationen - så nu vil den oplæring man skulle have modtage til jobbet i Fredericia i stedet for foregå i Gentofte(6-12 måneder), men derefter vil jobbet være i Fredericia.
Jeg skal nu melde tilbage om jeg stadig er interesseret i at komme i betragtning til jobbet.
Det er pisse irriterende, for det er et job jeg virkelig godt kunne tænke mig, men har ingen ide om det er muligt at ligge og pendle til Gentofte hver dag i 6-12 måneder, leje et værelse og så undvære kæresten (og trække på økonomien) eller om man bare skal sige det var skide ærgerligt
#18673 tiany 15 år siden
#18674 Bony 15 år siden
Bedre held næste gang. Det var en sur situation at komme i. Ønskejobbet så tæt på, men alligevel så langt fra. :-(
#18675 dyg 15 år siden
#18676 Skeloboy 15 år siden
#18677 tiany 15 år siden
Søger også seriøst i et meget "stort" område, men dog ikke med kørsel på over 1 time i bil.
Men jeg er jo også bundet af kæreste, hus og familie.
#18678 filmz-Bruce 15 år siden
Apart from the films themselves, a general cloud of gloom and doubt seemed to hang over the Croisette. The films that Cannes favors are hard to finance this year. Serious directors find themselves frustrated. Everything is falling apart. Manohla Dargis wrote of her complex feelings upon discovering that Cannes, even Cannes, seems ready to abandon film for video.
While the festivals was underway, the announcement came that some studios want to release their big first-run films to On Demand TV within a month of their theatrical openings. This is bad news for theaters, bad news for what seeing a movie has traditionally meant, and bad news for adults, because that distribution pattern will lend itself to easily-promoted "high concept" trivia.
I've been to 35 festivals in Cannes. I'll tell you the truth. I doubt if there will even be a Cannes Film Festival in another 35 years. If there is, it will have little to do with the kinds of films and audiences we grew up treasuring. More and more, I'm feeling it's goodbye to all that.
#18679 DarkLight 15 år siden
#18680 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"