Så har jeg endelig fået den pakke jeg har ventet over 3 uger på. Udover det lidt latterlige i en underlig følgesedddel, var der tapet en 'vi har forsøgt at aflevere en pakke til dig'-seddel på pakken, dateret 6/5... Det var så den der ville ha' været smart at putte i min postkasse isedet. Flot klaret.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#18690 Nej jeg er også tilfreds med blot at være ansat for tiden! I Spanien er arbejdsløsheden 20%!!! Slæk på kravene, 30 timers arbejdsuge, mindre i løn, ingen moms på madvarer, flere i arbejde, mindre forbrug, mindre overgreb på kloden, mere tid til film!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#18686 - Stakkel, vi andre har ikke (læs: jeg har ikke) fået en eneste krones lønforhøjelse de sidste 2 år pga. "krisen". Første år fik jeg 7% og næste år fik jeg lige omkring 2%, men derefter ramte krisen, og næste år får vi sikkert heller ikke noget.
Yes - jeg håbede på lidt medlidenhed....
Jeg halter efter den generelle lønudvikling (følge IDA's lønstatestik). Dvs det næste år får jeg mindre, end hvad en ingeniør med mine kvalifikationer(læs: uddannelse, erfaring, lokation mv.) fik i 2009. Det er jo helt ude i skoven. Og da mine lønstigninger også er mindre end gennemsnittet, kommer jeg kun længere bagefter, som årene går.
#18697 - Det samme gælder for mig (og mange af mine venner).
#18698 - Jeg startede med at få IDAs anbefalede startløn, men allerede året efter kunne min løn ikke følge med IDAs anbefalede startløn.. Den steg uhæmmet hurtigt, og det kan de fleste almindelige små og mellemstore virksomheder sgu ikke følge med til.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#18691 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#18692 lagoni 15 år siden
#18693 Skeloboy 15 år siden
Edit: nvm...nu er det på Eurosport :)
#18694 filmz-Bruce 15 år siden
#18695 filmz-jonasgr 15 år siden
edit: Og det var så den kamp
'Cause I'm evil"
#18696 Skeloboy 15 år siden
#18697 Popeye 15 år siden
Yes - jeg håbede på lidt medlidenhed....
Jeg halter efter den generelle lønudvikling (følge IDA's lønstatestik). Dvs det næste år får jeg mindre, end hvad en ingeniør med mine kvalifikationer(læs: uddannelse, erfaring, lokation mv.) fik i 2009. Det er jo helt ude i skoven. Og da mine lønstigninger også er mindre end gennemsnittet, kommer jeg kun længere bagefter, som årene går.
#18698 Skeloboy 15 år siden
#18699 Popeye 15 år siden
#18700 dyg 15 år siden
#18698 - Jeg startede med at få IDAs anbefalede startløn, men allerede året efter kunne min løn ikke følge med IDAs anbefalede startløn.. Den steg uhæmmet hurtigt, og det kan de fleste almindelige små og mellemstore virksomheder sgu ikke følge med til.