Gravatar

#18701 lagoni 15 år siden

Jeg har lidt problemer med Microsoft Security Essentials, den går hele tiden i stå i opdateringen. Jeg har prøvet at geninstallere og gøre hvad jeg ellers kunne komme i tanke om, men det hjælper ikke. Træls.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18702 wimmie 15 år siden

Nayze> Bare rolig - jeg får en 43 timers arbejdsuge i næste uge + jeg tager en overarbejdsvagt fra 16-00 på søndag ;)
Tro mig, jeg får opvejet min slacker-mentalitet noget så grundigt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18703 Popeye 15 år siden

nayze (18700) skrev:
#18697 - Det samme gælder for mig (og mange af mine venner).

#18698 - Jeg startede med at få IDAs anbefalede startløn, men allerede året efter kunne min løn ikke følge med IDAs anbefalede startløn.. Den steg uhæmmet hurtigt, og det kan de fleste almindelige små og mellemstore virksomheder sgu ikke følge med til.

Der må da for pokker være nogen som hiver gennemsnitslønnen på lønstatestikken op .. ???
...and then some
Gravatar

#18704 Bony 15 år siden

Jeg har lyst til øl.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#18705 wimmie 15 år siden

Jeg har øl...øvbøv
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18706 Thomsen 15 år siden

Kewl. Faldt lige over et komplet sæt U.S. lobbycards (store udhængsfotos) fra den herlige, svenske kultklassiker 'Thriller - en grym film' (= 'They Call Her One Eye'). Jeg har lagt et bud ind på dem på emovieposter.coms ugentlige auktion, men jeg får dem nok ikke. Materiale fra exploitation-film har været i skyhøj kurs de sidste par år. Jeg har dog plakaten i forvejen, så jeg overlever nok.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#18707 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg sidder og lytter til de to nye sange fra det kommende album fra Arcade Fire. Lyder ganske godt
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18708 filmz-jonasgr 15 år siden

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18709 lagoni 15 år siden

Er der nogen, der ved om allposters.dk også sender fra USA? Jeg tænker på toldrisiko.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18710 Kiksmann 15 år siden

Puha, har siddet og ryddet op i en database for en kunde hele natten. Serveren er genstartet og alt fungere som det skal :)

Nu vil jeg gerne hjem og sove, har arbejdet siden klokken 21 igår aftes :p
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: