Altså...jeg har set: Singin' in the Rain Dancer in the Dark Sweeney Todd Funny Face The Last Time I saw Paris The Rocky Horror Picture Show The Broadway Melody Going My Way An American in Paris Gigi West Side Story My Fair Lady The Sound of Music Oliver! Chicago Grease Little Shop of Horror Labyrinten
og en Bollywood - Mother India
Dancer In The Dark er en af mine favoritter. My Fair Lady vil jeg også gerne se igen og Mother India er også rigtig god. Sound of Music husker jeg som god, men har ikke set den i mange år. Det samme med Grease. Labyrinten er også klasse
Resten er et sted mellem latterligt ringe og acceptable...
#18893 - har faktisk ikke fået set en Marx-film...Duck Soup skal jeg dog have set...mest fordi den er på IMDB's Top250...men jeg synes godt nok de der klip er irriterende...ikke ringe, men bliver rigtig irriteret...:)
#18894 Hvad? Det er jo bunden i madpyramiden! Rugbrød! Det er fint med hummersuppe og trøfler, men man kan ikke leve uden rugbrød! Marx Brothers og W.C. Fields er datidens Monty!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, Chrome er en fin browser. Jeg droppede den dog igen, da jeg gerne vil bruge samme browser på arbejdet og hjemme, men Chrome kan endnu ikke finde ud af at håndtere en Citrix-klient fornuftigt, uden at man skal i gang med at reg.-hacke den og selv da, virker den ikke ligeså godt som Firefox.
Dét og så nogle andre småting gjorde at jeg hoppede tilbage til Firefox.
#18891 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18892 Skeloboy 15 år siden
Singin' in the Rain
Dancer in the Dark
Sweeney Todd
Funny Face
The Last Time I saw Paris
The Rocky Horror Picture Show
The Broadway Melody
Going My Way
An American in Paris
Gigi
West Side Story
My Fair Lady
The Sound of Music
Oliver!
Chicago
Grease
Little Shop of Horror
Labyrinten
og en Bollywood - Mother India
Dancer In The Dark er en af mine favoritter. My Fair Lady vil jeg også gerne se igen og Mother India er også rigtig god. Sound of Music husker jeg som god, men har ikke set den i mange år. Det samme med Grease. Labyrinten er også klasse
Resten er et sted mellem latterligt ringe og acceptable...
EDIT: nu taler jeg live-action kun
#18893 filmz-Bruce 15 år siden
[url=
#18894 Skeloboy 15 år siden
#18895 filmz-Bruce 15 år siden
#18896 lagoni 15 år siden
#18897 filmz-Bruce 15 år siden
#18898 supernatural 15 år siden
Jeg brugte det i 2min inden det irriterede mig :P
Så jeg bruger Mozilla Firefox :) sys det er noget bedre, og så kan man "pimpe" sin browser med temaer :P f.eks spongebob squarepants :)
#18899 filmz-Utyske 15 år siden
Dét og så nogle andre småting gjorde at jeg hoppede tilbage til Firefox.
#18898 -
Det kan man også med Chrome. :)
#18900 cyberzed 15 år siden