Jeg sidder og lytter til det nye album fra Christina Aguilera, som udkommer 8. juni. Indtil videre er det en anelse anderledes, ja egentlig ganske anderledes. Jeg er indtil videre ikke stødt på en eneste ballade, men det kan da stadigvæk ske. Det er trods alt et langt album på 18 numre. Der er en masse elektroniske elementer og nu er, desto længere jeg er kommet i albummet, også kommet lidt mere fokus på hendes vokal.
Men dem som tror at fordi hun er blevet moder, at så bliver det et mere roligt album de vil nok blive skuffet. Der er sgu knald på. Og så er jeg lige kommet halvvejs i "Glam" som er højdepunktet indtil videre og nu viser hun hendes vokalstyrke.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#18881 cyberzed 15 år siden
#18882 Twister 15 år siden
Man skal da overhovedet ikke smide sine VHS'er ud hvis man stadig har en maskine der fungerer. Film er jo film, uanset hvilket format de udgives på :)
#18883 elwood 15 år siden
Var du ikke en Musical hader 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18884 filmz-Bruce 15 år siden
#18885 Skeloboy 15 år siden
#18886 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18887 filmz-jonasgr 15 år siden
Men dem som tror at fordi hun er blevet moder, at så bliver det et mere roligt album de vil nok blive skuffet. Der er sgu knald på. Og så er jeg lige kommet halvvejs i "Glam" som er højdepunktet indtil videre og nu viser hun hendes vokalstyrke.
'Cause I'm evil"
#18888 filmz-Bruce 15 år siden
Det var dog en frygtelig sætning!
#18889 Skeloboy 15 år siden
#18890 filmz-Bruce 15 år siden
10 ave maria og vask din mund i sæbe!!!