Gravatar

#18981 Highland Park 15 år siden

Selv om jeg ikke interesserer mig for fodbold, kunne det nu alligevel være sjovt at se en fodboldkamp i 3D, især i biografen:
Fodbold-VM får en ekstra dimension
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18982 Kiksmann 15 år siden

Utyske (18976) skrev:
#18975 -

Men! Det er jo boldens skyld, det må du da kunne forstå..!

ja for ikke at glemme at Danmark også har mål hvor den kan sparkes ind o.O

Hvis de bliver ved med at spille på den måde der, så blilver det nok ikke ligesom i 1992.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#18983 lagoni 15 år siden

Jeg har lige cyklet en tur for at komme lidt væk fra specialet. Nu frygter jeg lidt for mit mentale helbred, for kan høre en eller anden snorke tydeligt. Det er ikke kæresten, dørene er lukket og der er ingen udenfor det åbn vindue. Mulighederne er (1) jeg er ved at blive skør, (2) jeg er desperat efter overspringshandlinger, (3) jeg har traumer efter flere års forhold til en snorker eller (4) der er rent faktisk en der snorker inde i væggen. Hvis det er dig, så kom lige ud.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18984 filmz-Utyske 15 år siden

Kiksmann (18982) skrev:
ja for ikke at glemme at Danmark også har mål hvor den kan sparkes ind o.O

Skandale! Nogen burde gøre noget.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18985 Highland Park 15 år siden

#18983: Du glemmer den femte mulighed:
at det er dig (eller din hjerne i bedste Homer-stil), der snorker.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18986 wimmie 15 år siden

Helt klart nr. 4 :)

Hr. Husbond tog en lur på sofaen tidligere....måske var det ham du kunne høre - det er jo kun 30 km væk ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18987 filmz-Bruce 15 år siden

Så er det i aften, at man skal se de første 2 afsnit af Band of Brothers og imorgen tidlig Saving Private Ryan skal på. Det er den 6.6 imorgen og det er således 66 år siden D-Dagen og vi blev reddet fra at tale tysk eller russisk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18988 Kochie 15 år siden

Bruce (18987) skrev:
Så er det i aften, at man skal se de første 2 afsnit af Band of Brothers og imorgen tidlig Saving Private Ryan skal på. Det er den 6.6 imorgen og det er således 66 år siden D-Dagen og vi blev reddet fra at tale tysk eller russisk.

Og der gav du mig lyst til at se Band Of Brothers igen. Tak :D
Gravatar

#18989 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg har set sæson 3 af Mad Men færdigt og som Navarre3 allerede har nævnt så er det stadigvæk en fantastisk serie, som dog har taget en anelse ny drejning. Det bliver spændende at følge med i sæson 4 til juli.
Nu vil jeg så i gang med at se nogle film igen, inden jeg engang skal i gang med den næste serie. Jeg regner med at det bliver Sons of Anarchy (hvilket også vil passe med at jeg er klar til sæson 3).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18990 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg kiggede lige over på Zulu og så at Thomas Wivel var på. Ikke fordi jeg bryder mig så meget om ham, men jeg kunne slet ikke kende ham. For det første har han klippet håret, men har da også tabt sig en del.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: