Gravatar

#18971 Highland Park 15 år siden

#18959: Har du fået svar fra kommunen? Det lyder som om, at han i meget høj grad trænger til behandling. Det må være forfærdeligt at have det sådan.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18972 Batsy 15 år siden

Hoppe lig hop der er varmt, i dag, har hoppet på trampolin med min lille bror på 2 han syndes de sjovt at være den der bliver svinget og hopper op i luften og lander på bagdelen.

Overvejer at cykle op til 2 veninder og byde på en is, vis det ik var fordi jeg mangler penge vil jeg nok gøre det med det vuns (:,

Davenport# sturt tilykke, og ham den skøre nabo puha hvor det træls at høre godt jeg på på landet!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#18973 MOVIE1000 15 år siden

sidder ude på terrasen (hvad jeg har på kommer ingen ved :P) og forbereder mig til dansk eksamen, ret hyggeligt :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18974 wimmie 15 år siden

Overvejer hvad jeg skal lave - har lige været nede og træne og nu tager manden ud og spiller golf - hvilket efterlader mig alene hjemme uden bil...
Burde vel lave noget fornuftigt og noget udendørs men gider egl. ikke rigtig...

Hmmm.... what to do?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#18975 filmz-Bruce 15 år siden

Om Danmark - Sydafrika

Danmark er kun bagud 1-0 mod Sydafrika. Det må vel efterhånden kunne betegnes som en halv sejr for Danmark!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18976 filmz-Utyske 15 år siden

#18975 -

Men! Det er jo boldens skyld, det må du da kunne forstå..!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18977 filmz-Bruce 15 år siden

#18976 Nå ja, jeg glemte lige problemet, som så groft er en ulempe for lige netop Danmark! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#18978 tiany 15 år siden

Stadig syg - det virker heldigvis til at feberen er væk - men resten af mig har det stadig ikke godt.
Valar morghulis
Gravatar

#18979 filmz-jonasgr 15 år siden

Danmarks bedste chance er at størstedelen af VM spillerne bliver skadet. De er allerede godt på vej. I øvrigt håber jeg ikke at det er TV 2 som sender kampene, selv om dette nok er tilfældet. Flemming Toft og Martin Laursen (på trods af at han var en glimrende spiller) er ikke lige de mest interessante at lytte til.

Morten Bruun tak !
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#18980 filmz-Utyske 15 år siden

#18977 -

Præcis, den er designet specifikt til at pisse Morten Olsen af.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: