Gravatar

#1911 DarkLight 16 år siden

Hmm utroligt. Jeg troede virkelig ikke det var tilfældet med sådanne klassikere.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1912 elwood 16 år siden

argg Palin var beredt til debatten? hørte kun lige intro'en sidder og ser nyhederne nu, håber dælme ikke hun vinder noget som helst.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1913 elwood 16 år siden

Argg jeg kan ikke tage den kvinde, hun minder mig om hende soccer mom'en fra Nintendos E3 Konfrerenche i år 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1914 Benway 16 år siden

Ja, hun er ret slem. De havde dog fået forberedt hende bedre denne gang, så hun lavede ikke nogen vrøvle sætninger.

Ang. Palin. Jeg ved ikke om den her parodi er blevet postet før, men den får i hvert fald mig til at bryde sammen af grin hver gang:

http://www.nbc.com/Saturday_Night_Live/video/clips...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1915 elwood 16 år siden

#1914 jeg er ikke hel sikker, om ham der havde været med til og skrive tale og hjælpe Clinton, havde hjulpet hende eller om han bare kommenterede på debatten.

fordi hvis hun havde fået hjælp af sådan en type, så er der intet og sige til det gik godt for hende.

Haha Goofy Evolution Museum 8-)

Man må sige "Katie" (Amy Poehler) forstår og blinke med sine øjenvipper også, giver dem lige en xtra tur hver gang hun stiller spørgsmål.

Tina Fey er satme også så go i rollen som Palin.

godt link Benway.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1916 elwood 16 år siden

Har lige lagt flad af grin over Lige På kornet på Dr2

Det er satme for sjovt det program, de herre er satme modige med deres pranks og indslag.

Nogen som egentlig ved om der findes video eller noget andet fra den gang de skabte medie overskrifter ved og køre to biler tæt forbi Præsident Bush, og herefter hoppe ud af den forklædt som Osama Bin Laden.

ku godt forstile mig det havde været vildt i medierne over alt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1917 elwood 16 år siden

Sidder og ser Reimers på Dr1, for satan det er vild med Nicolai Coster Waldaue (stavehat)

man ser ham i Amsterdam serien, han taler perfekt amerikansk, og man tænker ikke over han er dansker, og så sidder han her i Reimers og snakker Dansk, uden en snert af amerikansk i sig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1918 wimmie 16 år siden

#1902

Den er ved at være ok igen :)

#1903
Jeg svarede da.... hvorfor kommer ingen af mine svar frem? Det er sket hver gang jeg besvarer en besked... :(
Dumme fejl i ny filmz!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1919 Steffan Rasmussen 16 år siden

#1918 - Husker du at trykke send, efter preview?

Men ellers har jeg også hafr problemer med PM-systemet. Har indtil flere gange selv modtaget den besked jeg har sendt, i atedet for at den er nået frem til modtageren.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1920 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Ha! Preview er for folk med løse håndled! Rigtige mænd (m/k) løser deres sudoko med kuglepen og bruger kun Preview til at rense tænder med... eller noget
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: