Gravatar

#1921 Highland Park 16 år siden

#1918: Jeg har ikke modtaget noget PM fra dig Wimmie. Det var dog mærkeligt...

Nå, men jeg er da meget glad for, at din kat er ved at være fin igen. Jeg er lidt nysgerrig: hvad er det for en kat? Almindelig huskat? Hvad hedder han/hun?

#1920: Hahaha! Det må være lørdag morgen. Jeg er kun stået op, fordi jeg ikke kunne sove længere pga. kaffe og allergi. Nå ja, og så er der "Mads og monopolet" - en "guilty pleasure".

Men hvad er jeres undskyldninger? Hvorfor så tidligt oppe?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1922 dyg 16 år siden

Mit hovede er fyldt med snot og smerte - Hvor jeg dog hader at være forkølet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1923 DarkLight 16 år siden

9.30 er da ikke tidligt? :) Jeg var oppe kl 8 :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1924 davenport 16 år siden

Mht. søvn, så er vi bare så pisseheldige. Den lille sover igennem hele natten. Hun spiser så resten af dagen, men sundhedsplejersken sagde at det var helt fint. Hun har taget 200 gram på, så alt er i skønneste orden.

I dag får vi besøg fra fyn, de skal blive og spise, så det tager nok hele dagen.

Og så har jeg lige hentet Wipeout HD til PS3. Damn en fed grafik, og der er knald på.

Og man forventer storm i aften. Spændende. Så kan jeg allerede nu vælge hvilke film jeg skal se, for sattelitsignalet ryger helt sikkert...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1925 Highland Park 16 år siden

#1923:
Er du syg? ;)
Hvad er der sket mht. jobbet? Har du sagt ja? Eller tænker du stadig over det?

davenport (1924) skrev:
I dag får vi besøg fra fyn, de skal blive og spise, så det tager nok hele dagen.

Ja, det kan tage lang tid at gnave sig gennem en stabel ekstremt sej svinebacon... :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1926 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Er gået i gang med at koge kartofler. Kæresten har inviteret huset fuld i aften. Jeg elsker normalt gæster, men jeg er ikke så vild med, at hun bare inviterer løs uden at vende det først og så først får det sagt aftenen i forvejen ("skaaat, jeg har forresten inviteret en 5-6 stykker til at komme at spise i morgen"). Måske er jeg ved at blive gammel? Måske er jeg bare et vanemenneske? Nå, skidt pyt, så længe der er rigeligt med rødvin, så skal jeg nok få en munter aften...
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1927 Highland Park 16 år siden

#1926: Jeg har det selv på samme måde, så jeg forstår dig skam godt.

Apropos det med PM'er der ikke når frem til modtageren, så er der da vist nogle beta-testere, som ikke har gjort deres arbejde godt nok. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1928 Bony 16 år siden

Jeg var oppe klokken 6.30 i morges. Snak om tidligt op. Det var nærmest nat da jeg stod op. Øv!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#1929 tiany 16 år siden

Har været på arbejde i dag, det gik for en gang skyld, som smurt.
Så nu vil jeg slappe af med en god og bog, og måske en film senere.
Valar morghulis
Gravatar

#1930 rockysds 16 år siden

Kom hjem fra en lille gymnasietur til København i går aftes. Var rimelig smadret og ganske træt og hoppede noget nær direkte i seng. Ellers en ganske fornøjelig tur, hvis "lærerige" dele, dog ikke altid var det.

I dag hang noget af trætheden ved, men jeg har alligevel haft en skøn dag i Viborg sammen med en veninde, hvor vi bl.a. så den ok "Brideshead Revisited".

Og nu står den bare på lidt hyggelig film.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: