Seriøst nu har det stået ned i stænger siden kl.9 imorges, hvad sker der?! Jeg ville egentlig have været ned i byen og købe de sidste fornødenheder inden jeg tager til Kina på tirsdag og så skulle jeg have været på uni og skrive en masse materiale ud og tage nogle kopier, men det har vejret da sat en effektiv stopper for. Skal dog stadig over at handle på et tidspunkt, forhåbentligt stilner det af på et tidspunkt.
Jeg er ved at søge nettet tyndt efter et stykke musik, som vist var et hit engang. Det eneste jeg kan huske er musikvideoen, hvor man ser 2 kysser igennem hele videoen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det er hele videoen igennem, og det er meget upclose, så man kan ikke se deres ansigtet som sådan. Det var et hit for år tilbage, da jeg mener jeg har set det i Boogie *host*
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Sidder og lytter til et mix af Blues Brothers, Springsteen og YES mens jeg skriver på et klagebrev til Post DK over 2 ødelagte forsendelser fra PLAY ... og spiser lidt sødt til :)
#2201 tiany 16 år siden
Jeg ville egentlig have været ned i byen og købe de sidste fornødenheder inden jeg tager til Kina på tirsdag og så skulle jeg have været på uni og skrive en masse materiale ud og tage nogle kopier, men det har vejret da sat en effektiv stopper for.
Skal dog stadig over at handle på et tidspunkt, forhåbentligt stilner det af på et tidspunkt.
#2202 DarkLight 16 år siden
#2203 cyberzed 16 år siden
#2204 elwood 16 år siden
Og det gør de ikke i All the things she said video'en.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2205 Bony 16 år siden
#2206 DarkLight 16 år siden
Det var et hit for år tilbage, da jeg mener jeg har set det i Boogie *host*
#2207 cyberzed 16 år siden
#2208 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2209 cyberzed 16 år siden
#2210 Takfornu 16 år siden