Gravatar

#441 elwood 16 år siden

Ohh jeg sidder helt og får lyst til et glas Årgangs Cola, når i snakker sådan 8-)

Nej se fine fomaterings knapper på filmz 3.0

btw nogen som har hørt nyt om Crystalstar1200's siuation?

Jeg regner med at hvis Narniabæver begynder og snakke sostifikeret om 30 og 40'ernes Film noir, så har vi fundet ham 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#442 filmz-Bruce 16 år siden

#441

Hint: Navarre3
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#443 elwood 16 år siden

#442

Hehe jeg sad lige netop og tænkte det var sku a sjovt så meget han ved om Diana Krall.

Hvad lægger der så bag det navn Navarre3 8-)

velkommen tilbage i hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#444 filmz-Bruce 16 år siden

Det er en sammentrækning af

"Nå var det 3?" "Naaa-var'et-3" :)

Mit næste nick skal være 3=8
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#445 elwood 16 år siden

#442 haha jeg sad lige og tænkte det var sku da pokkers så meget ham her ved om Diana Krall, for helvede jeg sidder og sover i timen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#446 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg tænkte bare at det var utroligt at en ny bruger i sine første indlæg snakker så sofistikeret.

Og angående det med kaffe, den sidste nye dille i hollywood skulle jo være at spise kakaobønner så helt galt er det nok ikke.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#447 dyg 16 år siden

Har brugt en del tid på at pakke ud.. Kom til at gå amok ved cdwow og play, hvor jeg fik købt omkring 25 album. I går og i dag er der så kommet omkring 20 pakker, postbudet hader mig sikkert, men det er ok, for jeg hader ham endnu mere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#448 wimmie 16 år siden

#447 Men inderst inde elsker I hinanden :)

Og adr kaffe! Kaffe smager ikke godt...cola derimod....mmmmm coooola :p~

Anyway, jeg har fået nok af katte og mus; den søde lille mus jeg slap ud i går sad katten 1 time efter og gnaskede løs på :/
Og da jeg var i Bilka i Odense i dag og ude i bilen åbner min taske for at tage min pung ligger der en meget død spidsmus og stirrer på mig med sine døde øjne...i min taske... og jeg der havde vadet rundt inde i Bilka og undret mig over hvad der lugtede så stygt :(
Folk på p-pladsen må have gloet lidt da jeg rullede vinduet ned og smed en mus ud i busken :D
Tak kat!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#449 tiany 16 år siden

#448 haha... det gad jeg sgu godt at have set :D

Nå men jeg har jo lige været nede i blockbuster tidligere på aftenen og blandt andet købte jeg Kiss Kiss Bang Bang på blu-ray. Den har jeg så lige set, den var fandme morsom og jeg elsker stadig Robert Downey Jr.
Men den egentlige grund til at jeg fortæller dette er at jeg har et problem som jeg tænkte nogen på filmz måtte kunne hjælpe med. Jeg ville jo gerne tilføje filmen i DVD Profiler, men for første gang nogensinde oplever jeg at jeg ikke kan finde filmen, hverken ved stregkode eller søgning på titel(altså jeg kan finde dvd-udgaven) - hvad gør man så? skal man virkelig vente på at den bliver tilføjet til programet eller kan man selv gøre det på en måde?
Valar morghulis
Gravatar

#450 lagoni 16 år siden

#449 - jeg bruger ikke DVDprofiler mere, så kan ikke tjekke (hvilket egentlig gør denne post helt irrelevant), men har flere gange fået at vide det var åh-så-nemt at tilføje film og information. Jeg kan bare ikke finde ud af det og endte som regel med kun at ha' en titel, så tro ikke på de onde, kloge mennesker der siger det er nemt! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: