Gravatar

#2231 Michael Andersen 15 år siden

#2230 Hvis du rejser lidt længere op på lørdag så gæster Ennio Morricone Belfast, hvor han giver koncert :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2232 dyg 15 år siden

Ikke dårligt, men denne tur kommer til at gå ud på at se bunden på flest flasker og glas på kortest tid :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2233 tiany 15 år siden

Mysteriet om underboen bliver større: Han ville jo ikke hilse på min kæreste den anden dag, da han var oppe og spørger om det var os der holdte og blokerede gården så han ikke kunne komme ud med bilen. Men nej det var udlejeren, for det er ikke tilladt at holde i gården, men det var ham den nye underbo(med hans egne ord) fucking ligeglad med. God måde at bliver venner med udlejeren på.

Han går stadig rundt og ser total sur og skummel ud, MEN nu har han hørt Tracy Chapman hele formiddagen! Store skumle fyrer hører sgu da ikke Tracy Chapman?!
Valar morghulis
Gravatar

#2234 elwood 15 år siden

#2233 er det ikke lidt det samme som det med hende Revisoren der hører Techno 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2235 tiany 15 år siden

#2234 Jo det er det nok... Måske skulle jeg forslå dem at bytte musiksmag, således at de passer bedre ind i mit verdensbillede. :)
Faktisk har jeg ikke rigtig hørt hende revisoren spiller højt, siden den dag, så det kan være det bare var et enestående tilfælde.
Valar morghulis
Gravatar

#2236 davenport 15 år siden

Jeg har haft svinetravlt i dag, men lige om æ lidt er det weekend. Nøj, jeg glæder mig. Det har været en slem uge på arbejde, med alt for stort pres, og en masse, der aldrig er godt nok.. Nu skuller der være styr på det, så jeg kan holde weekend med god sam.

Måtte i medisterkareten på den anden side for at få mad, da køleskabet var tomt i morges, så det blev lige til et par Karl Steggere i lædervest.

1 time endnu...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2237 elwood 15 år siden

/elwood bladre febrilsk i sin bonds'k til dansk ordbog.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2238 davenport 15 år siden

Pølsevognslingo er det bedste :D

Der er iøvrigt blogopdatering i dagens anledning!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2239 cyberzed 15 år siden

Mangler lige en times tid eller to mere på pinden så er der weekend, og musik på den lokale senere sammen med DarkLight m.v.

#2238 Du er sgu for aktiv på den blog...eller også er jeg bare for inaktiv på min :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#2240 davenport 15 år siden

I burde sku da snart finde et sted sammen??? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: