Mysteriet om underboen bliver større: Han ville jo ikke hilse på min kæreste den anden dag, da han var oppe og spørger om det var os der holdte og blokerede gården så han ikke kunne komme ud med bilen. Men nej det var udlejeren, for det er ikke tilladt at holde i gården, men det var ham den nye underbo(med hans egne ord) fucking ligeglad med. God måde at bliver venner med udlejeren på.
Han går stadig rundt og ser total sur og skummel ud, MEN nu har han hørt Tracy Chapman hele formiddagen! Store skumle fyrer hører sgu da ikke Tracy Chapman?!
#2234 Jo det er det nok... Måske skulle jeg forslå dem at bytte musiksmag, således at de passer bedre ind i mit verdensbillede. :) Faktisk har jeg ikke rigtig hørt hende revisoren spiller højt, siden den dag, så det kan være det bare var et enestående tilfælde.
Jeg har haft svinetravlt i dag, men lige om æ lidt er det weekend. Nøj, jeg glæder mig. Det har været en slem uge på arbejde, med alt for stort pres, og en masse, der aldrig er godt nok.. Nu skuller der være styr på det, så jeg kan holde weekend med god sam.
Måtte i medisterkareten på den anden side for at få mad, da køleskabet var tomt i morges, så det blev lige til et par Karl Steggere i lædervest.
1 time endnu...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#2231 Michael Andersen 16 år siden
#2232 dyg 16 år siden
#2233 tiany 16 år siden
Han går stadig rundt og ser total sur og skummel ud, MEN nu har han hørt Tracy Chapman hele formiddagen! Store skumle fyrer hører sgu da ikke Tracy Chapman?!
#2234 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2235 tiany 16 år siden
Faktisk har jeg ikke rigtig hørt hende revisoren spiller højt, siden den dag, så det kan være det bare var et enestående tilfælde.
#2236 davenport 16 år siden
Måtte i medisterkareten på den anden side for at få mad, da køleskabet var tomt i morges, så det blev lige til et par Karl Steggere i lædervest.
1 time endnu...
#2237 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2238 davenport 16 år siden
Der er iøvrigt blogopdatering i dagens anledning!
#2239 cyberzed 16 år siden
#2238 Du er sgu for aktiv på den blog...eller også er jeg bare for inaktiv på min :D
#2240 davenport 16 år siden