Gravatar

#241 filmz-jonasgr 16 år siden

Dang hørte lige i vejrudsigten at der har været 10.000 lynnedslag her til aften. Det er da trods alt en slat.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#242 elwood 16 år siden

Sidder og læser lidt om Linser til mit DSLR, for dælen der er mange forskellige sjove typer. Nå nu er det vidst ved og være filmtid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#243 squee 16 år siden

Sidder og hører ambient jazz med hovedtlf på og har nerverne uden på tøjet pga. den mutant natsværmer, der flyver rundt i min stue.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#244 elwood 16 år siden

Har lige set Disney's The Hunchback of Notre Dame, ikke lige umiddelbart det jeg vil kalde en børnevenlig musical, bevares der er en del sjove momenter Gargoyles'ne, men selve historien er ret mørk og grum.

Bare den måde som Frollo får Quasimodo til at sige alfabetet er pure evil, og nedværdigene. Og sangene har også lidt mindre humor over sig f.eks. Frollo's Hellfire, i modsætning til sangen om den Fantastiske Gaston fra Beauty and The beast.

Beauty and The Beast som jeg så forleden dag, var dog bedre, sikke en film, og Jerry Orbach som Lysestage'en Lumiere brilliant.

Man kommer jo i hel godt humør af de her Disney Musicals 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#245 Michael Andersen 16 år siden

Sidder og kigger lidt efter noget nyt tøj og fandt dem her: KAPOW!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#246 gi-jones 16 år siden

#244: Helt seriøst. Sover du nogensinde?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#247 davenport 16 år siden

Kanon: http://wulffmorgenthaler.com/ den er fanme sjov i dag :D

Damn en aften igår! Ved ikke om nogen kan huske, at lynet slog ned i vores træ for nogen tid siden? Så det var med nerverne uden på tøjet, at jeg gik rundt og slukkede alt i aftes, da det glimtede omkring huset.
Men jeg fik det jeg næsten vil kalde en åbenbaring. Jeg er udpræget tv menneske, så alt var pludselig stille, og jeg var alene hjemme.
Så tændte jeg en masse stearin og fandt en god bog, og satte mig i køkkenet med et glas vin. Det endte med at jeg hyggede mig så meget, at jeg kom alt for sent i seng.

Nu er jeg tilbage på arbejde til en adm. dag, hvor jeg kan få samlet op på ugen, og forhåbentlig gå til weekend (YEA!) med god samvittighed.
Har forespurgt obersten om vi skal til Tyskland efter arbejde, da der ikke er mere vin. (Jf. ovenst.)
Et hjem uden vin, er som en tyk mand der ikke sveder. Det findes ikke!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#248 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#236 - Jeg har overvejet PT-AX200'eren rigtig meget. Men efter at have læst de mange indlæg om problemer med den inde på AVSForums, så er den røget af listen igen. Det ser ud til, at nogle oplever det samme problem, som forgængeren PT-AX100 også kunne lide af: lyset dæmpes og hæves, selvom auto-iris og sensoren, der skal tilpasse lysstyrken efter rummet, er slået fra.
Hvor stort problemet eller risikoen for at få det reelt er, er ikke til at sige. Men jeg kan se, at der er langt flere indlæg om problemer med den end med Sanyos PLV-Z5, som trods alt har eksisteret noget længere.

Z5'eren er nok min backup-løsning i øjeblikket. Men jeg shopper stadigt rundt.

Har du en projektor?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#249 filmz-Bruce 16 år siden

#248 Z5'eren er også rigtig god (jeg have Z2'eren og Z4'eren og var meget tilfreds), men et mere mørkelagt rum er krævet.

Ja, jeg har JVC HD1'eren.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#250 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Har sovet dårligt, har ondt i kroppen, render frem og tilbage på toilettet, er irretable, staver som en brækket arm ... sikke en fredag .... er det den 13. i dag ?

Tilbage igen filmz, men jeg kan se der ar været een inde og rode i min profil og give karaktere til film jeg ikke er enige i mv. - Måske skulle man tage hjem, lave en ny profil, sove, grave mig ned ... fuck hvor er jeg negativ her til morgen :-(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: