Gravatar

#2511 Bony 15 år siden

#2510 - Jeg meldte mig til, primært af fire grunde:

1. Jeg støtter gerne gode projekter, hermed også dette "nye" tiltag.
2. At der er et par af de faste Filmz-brugere "bagved" skærmen, gør selvfølgelig ens opbakning større.
3. Jeg har tidligere oplevet at blive blændet af små perler, jeg aldrig i mit liv ville have troet jeg ville komme til at se. Jeg har lidt på fornemmelsen at jeg kan opnå flere af disse "åbenbaringer" ved at følge med derinde.
4. Forums med "ligesindede" filminteresserede er altid mere spændende end mange af de andre utallige forums der findes derude i world wide web.

:)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2512 Highland Park 15 år siden

Okay tak for redegørelsen bony, dit gamle vrag. ;D

Jeg må hellere snuse til stedet. Hvem er de faste Filmz-brugere, du taler om?

EDIT: Ligemeget. Jeg har selv fundet ud af det. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2513 Bony 15 år siden

#2512 - Jeg går ud fra at det er i orden med dem, at jeg skriver deres brugernavne, ellers må en administrator slette mit indlæg.

Men det er JannikAnd, Bruce, Navarre3 og mr gaijin. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2514 Highland Park 15 år siden

#2513: Ja, det var ikke svært at genkende dem i "Om"-sektionen på Cinefil. Kun hvad angår Navarre3, var jeg lidt i tvivl.

Og så byttede to indlæg lige plads - atter en gang. Syret.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2515 elwood 15 år siden

Tillykke til Barack Obama.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2516 wimmie 15 år siden

Jep :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2517 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg så Cloverfield (bd) med mit nye Sony Bravia 52" (som jeg "kom til" at impulskøbe i søndags..) i full hd og selvfølgelig med true-hd-lyd .. Puuuh ha..

Jeg troede ikke at oplevelsen fra biffen første gang jeg så filmen kunne genskabes..

Men med alt lys omkring mig langt langt borte, ikke andet end en svag summen fra ps3'ens blæser et sted derude i baggrunden, langsomt druknende, mens billeder fra morgenen derpå efter Rob Hawkins elskovsnat med sin drømmepige, optaget med et håndholdt kamera (hvad mon sådan en hd-cam koster.. mmmhmmm..) toner frem på skærmen, som på kun 2 meter virker både overvældende stor, men samtidigt utrolig nødvendig..
- Hvordan har jeg nogensinde kunne se film på andre måder? tænker jeg, mens jeg stille sætter mig tilbage i sofaen og nyder billederne af brændende hus-lignende-klumper af noget der ligner magma - de nærmest flyver forbi hovedet af mig og ryster jorden under mig.. Et lille smil..

Jeg er hjemme..

- Ja, det blev jo helt dansk-stil-agtigt.. Men det var s'gu også en oplevelse i går aftes, som glædede mig som man førhen blev glad som barn når man fandt ud af at der fandtes motorcykler !

Jeg glæder mig allerede utroligt meget til min næste film-oplevelse i min nye stue i mit nye hus, og trods oplevelsen ikke bliver identisk med den fra Cloverfield - herre gud, det er jo en lidt anderledes film - så kan anderledes også gøre det, og jeg er sikker på at mig og min nye bedste ven, Mr Bravia, får tilbragt mange timer sammen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2518 Takfornu 15 år siden

# 2499 Takker - husk nu det ikke er en blog ;)

# 2507 Takker :)

# 2513 Hvad mener du ? - :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2519 rockysds 15 år siden

Nyder en fridag, en kop kaffe og Stewart/Colbert's valgaftensspecial. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2520 DarkLight 15 år siden

Hvor kan den ses?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: