Gravatar

#2501 filmz-jonasgr 15 år siden

Har faaet set alle säsonerne af Arrested Development og har lige faaet set 1. säson af Carnivale.
Arrested Development er noget af det sjoveste jeg har set indenfor komedie/sitcom genren i mange aar. Ärgerligt at det kun blev til tre säsoner, men saa maa vi jo se frem til filmen. Og den viser ogsaa tydeligt at ikke alt med Ron Howard er daarligt. Naa ja og saa har jeg faaet et nyt yndlingsudtryk "never-nude".

Carnivale startede noget langsomt og de förste 4 episoder var egentlig ikke saa interessante, men anden halvdel er langt mere interessant og nu kan jeg ikke lige huske hvem det er der spiller Justin, men for pokker han spiller godt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2502 DarkLight 15 år siden

Jeg har set et afsnit af Arrested Development, og må indrømme det slet ikke fængede. Måske man skulle give det en chance til :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2503 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg synes det er helt vildt sjovt, men det er en lidt speciel stil. Og det er en af de serier hvor man helst skal se alle afsnitene for at faa noget ud af den, da det er en sammenhängende historie.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2504 filmz-Bruce 15 år siden

#2499 Takker fra teamet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2505 filmz-Le Samouraï 15 år siden

Har også signet mig up på cinefil.dk.

Har besluttet mig for, at jeg ikke vil have min "restaurerede" plakat indrammet, som den er nu. Det ville simpelthen irritere mig for meget. Så nu leder jeg efter en, der kan gøre arbejdet ordentligt. Det er simpelthen for latterligt efter at have betalt en mindre formue for restaureringen, når det ikke er i orden. Det værste er næsten, at fordi den nu *er* monteret, så vil det koste mig stort set det samme som en "ny" (gammel) plakat at sende den frem og tilbage.

Jeg er begyndt at overveje at sende den næste store plakat til USA i stedet for. Der findes i nogle meget anerkendte konservatorer på feltet. Det fordyrer så til gengæld også processen betragteligt pga. transportomkostninger og ikke mindst efterfølgende told og moms.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#2506 elwood 15 år siden

Satme ikke nogen som skal tage mit brugernavn, så jeg fik også meldt mig under fanen 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2507 Bony 15 år siden

Tillykke til Cinefil.dk for deres fine nye hjemmeside.. :)

Jeg ville meget gerne oprette mig som bruger derinde, men forum fanen melder fejl?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2508 filmz-Le Samouraï 15 år siden

... og det bliver den ved med, indtil du tager din pæne, lyserøde hat på igen ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#2509 Bony 15 år siden

#2508 - Heldigvis var de ligeglade med min hat på Cinefil, for nu er jeg medlem. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2510 Highland Park 15 år siden

#2509: Pokkers!

Hvad lokker Cinefil med som intet andet forum i forvejen kan byde på?
Er det ikke blot endnu et forum, man kan brede sin internetaktivitet ud over?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: