Gravatar

#2551 Takfornu 15 år siden

# 2535 og 2540 Takker ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2552 elwood 15 år siden

The Dayli Show i aften på Dr2

Emmy-belønnet amerikansk satireshow.Studieværten Jon Stewart og hans hold af knivskarpe kor-respondenter og krasse kom-mentatorer kaster et satirisk blik på døgnets politiske be-givenheder. Aftenens gæst er Chris Wallace, vært på den højreorienterede nyhedskanal Fox News!!!!

Det skal jeg så meget se, det skal nok blive muntert med Jon Stewart.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2553 Highland Park 15 år siden

#2552: Mægtigt Elwood, tak for tippet. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2554 filmz-jonasgr 15 år siden

Har endelig faaet Inet, hvilket jo er dejligt. Og hvor gaar man glip af mange ting naar man ikke har noget internet. Er lidt ærgerlig (nå ja jeg sidder jo egentlig ved et dansk tastatur nu) over at jeg ikke kunne deltage i festlighederne i Odense (US election). Er til gengæld rigtig glad over mine kurser hernede, især mit musikkursus som jeg håber kan give inspiration til mit speciale. Så er spørgsmålet bare om jeg skal skrive om punk, indierock, eller Kurt Cobain.

Og så oplevede jeg en gansk spøjs ting i mit vaskeri i dag. En kvinde kommer ind i vaskeriet og jeg sidder og læser/studerer, så begynder hun først at tage bukserne af og putte ind i vaskemaskinen og tager så et par andre på. Dernæst tager hun BH'en af og smidder derind og så tager hun ellers afsted igen.
De andre i rummet så ikke så forbavsede ud, men jeg synes nu det var en noget mærkelig adfærd.

Og hvad sker der lige for vejret. I går havde vi solskin og 20 grader. I dag er det diset og 10 grader.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2555 davenport 15 år siden

Du bist im der Zone!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2556 elwood 15 år siden

Spinat Tærte!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2557 davenport 15 år siden

Har lige kæmpet mig i 38. level i WOW, så nu er jeg træt i øjnene. Skal egentlig ret tidlig op, men øllene er kolde, og sofaen trækker....
En lillle uge til julefrokost! Det bliver sku spas. Så skal jeg gi jer alle sammen jordbærmave og franske manchetter til den årle morgen!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2558 elwood 15 år siden

Så fik jeg set Jon Stewart og Stephen Colberts valgaften special færdig haha, damm det var genialt, Stephen Colbert "someone give this man a straightjacket" Ekstrem morsom når man kan se at begge værter ikke kan holde maske.

højdepunkterne var ja der mange af, deres forskellige titel sekvenser til showet, men især slutningen, hvor Jon Stewart tager hele holdet udenfor (for at vise hvor godt verden er uden Bush, hvorefter Colbert lige minder om vi altså lige hænger på ham 2½ måneds tid endnu) er sjovt, og så deres test af The bradley effect.

Og Stephen Colbert Spørgsom Racismen så ville være over, når Obama Blev valgt... der kunne jeg altså ikke lade være med og grine højlydt.

Og Obama Land med cutsie animals 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2559 rockysds 15 år siden

#2558 MAINSTREAM! MAINSTREAM! :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2560 elwood 15 år siden

#2559

hehe ja 8-)


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: