#511 Jeg har ikke set Bruce nævne det nogen steder - egentlig underligt når du nu nævner det :D
Det lyder nu meget godt at den kommer til at indholde:
copies of executive memos written while the film was being made, a booklet about the film, a passport holder and luggage tag, and a mail-in offer for a poster. The package will also include the documentaries Bacall on Bogart, You Must Remember This: A Tribute to Casablanca, and As Time Goes By: The Children Remember. A separate disc will offer the 1993 documentary Jack L. Warner: The Last Mogul.
Tiany> Jeg kender det godt; jeg arbejder selv om aftenen...jeg er nu som regel glad for mine arbejdstider - man kan sove lææææænge som det b-menneske man nu engang er :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Der blev dog snakket om en SE udgave tidligere i år, var det blot dvd udgaven så eller, det her lyder lidt i samme stil nemlig med BD self. og foretrække.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#511 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#512 Takfornu 16 år siden
#513 tiany 16 år siden
Det lyder nu meget godt at den kommer til at indholde:
#514 wimmie 16 år siden
#515 elwood 16 år siden
Der blev dog snakket om en SE udgave tidligere i år, var det blot dvd udgaven så eller, det her lyder lidt i samme stil nemlig med BD self. og foretrække.
#516 tiany 16 år siden
#515 Den skulle komme både på dvd og bd i Ultimate Collector's Edition. Når det nu er både DVD og BD, så foretrækker jeg BD
#517 Takfornu 16 år siden
Frank Miller - Casablanca - As Time Goes By - 50th Anivesery Commemorative
og
Aljean Harmetz - Round Up The Usual Suspects - The Making of Casablanca, Bogart, Bergman & World War II
Som jeg tit læser som opvarming til filmenen endnu en gang :)
#518 BN 16 år siden
#519 filmz-Bruce 16 år siden
Tsk tsk Elwood 8-)
29. juni
Nummer 144
#520 elwood 16 år siden