Gravatar

#2721 elwood 15 år siden

sad lige og så Two and a half men, hvor Charlie lige snakkede i sin støttegruppe der bestod af Elvis Costello, Sean Penn, og så en ældrer herre jeg ved jeg har set før, men kan dælme ik huske hvad han hedder.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2722 dyg 15 år siden

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2723 elwood 15 år siden

That's the one!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2724 Bobby Singer 15 år siden

bony (2720) skrev:
#2719 - Er det fedt eller har de mistet lyden?


Jeg regnede ikke med at blive blæst omkuld og det blev jeg så sandelig heller ikke gjort. Albummet er et stort virvar af middelmådige numre, hvis ikke decideret ringe, som stilmæssigt peger i alle mulige retninger. Hvad blev der nogensinde af Appetite for Destruction eller Use Your Illusion I og II!? Selv efter 14 år kan Axl Rose ikke komme på bare et nogenlunde godt nummer, det er faktisk ret imponerende.

Chinese Democracy er ikke GnR, det er 100 % Axl Roses egen obskure soloprojekt. Det går virkelig op for en, hvor meget Slash og Duff Mckagan betød for GnR, når man hører Democracy igennem.

Det er dog rart at høre Axls stemme igen efter alle disse år og den lyder lige så fantastisk, som den gjorde for 14 år siden, bare en skam at albummet halter efter og så virker det også for mig, som om Axl kører på auto pilot på nogle af numrene, når han faktisk har meget mere at byde på, men måske er det også fordi, at nogle af de mere poppede kompositioner på albummet, som der desværre er forbavsende mange af, bare ikke passer til Axls stemme.

Selvom jeg holder rigtig meget af bandets første fire skiver, kan jeg bare ikke anbefale den her, den er simpelthen forfærdelig. Der! Så sagde jeg det, det er et forfærdeligt album.

Axl hvad gik der dog galt?

For dem som skal have en karakter på: 2/6
Idjit
Gravatar

#2725 Bony 15 år siden

mr. cool (2724) skrev:
Jeg regnede ikke med at blive blæst omkuld og det blev jeg så sandelig heller ikke gjort. Albummet er et stort virvar af middelmådige numre, hvis ikke decideret ringe, som stilmæssigt peger i alle mulige retninger. Hvad blev der nogensinde af Appetite for Destruction eller Use Your Illusion I og II!? Selv efter 14 år kan Axl Rose ikke komme på bare et nogenlunde godt nummer, det er faktisk ret imponerende.

Chinese Democracy er ikke GnR, det er 100 % Axl Roses egen obskure soloprojekt. Det går virkelig op for en, hvor meget Slash og Duff Mckagan betød for GnR, når man hører Democracy igennem.

Det er dog rart at høre Axls stemme igen efter alle disse år og den lyder lige så fantastisk, som den gjorde for 14 år siden, bare en skam at albummet halter efter og så virker det også for mig, som om Axl kører på auto pilot på nogle af numrene, når han faktisk har meget mere at byde på, men måske er det også fordi, at nogle af de mere poppede kompositioner på albummet, som der desværre er forbavsende mange af, bare ikke passer til Axls stemme.

Selvom jeg holder rigtig meget af bandets første fire skiver, kan jeg bare ikke anbefale den her, den er simpelthen forfærdelig. Der! Så sagde jeg det, det er et forfærdeligt album.

Axl hvad gik der dog galt?

For dem som skal have en karakter på: 2/6


Det er trist at høre. Men havde det dog godt på fornemmelsen. Også derfor jeg spurgte som jeg gjorde. Nå, men så bliver den da slettet fra ønskelisten til jul. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2726 filmz-Bruce 15 år siden

Puha. Tog lige en tur rundt på nettet for at "lure". Det blev en ikke helt billig tur rundt om et par film netbutikker jeg aldrig havde besøgt før. Spændende om man nogensinde får varerne :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2727 davenport 15 år siden

Har lige haft samtale med områdechefen, og det spinkle håb om at der var arbejde i en anden by kunne afkræftes. Så til nytår er jeg (igen) arbejdsløs. Har egentlig ikke den store motivation for at sidde her og knokle, hvis jeg skal være helt ærlig.

"Vi har så travlt!!!"
"nå.."

Og alle kolleger går rundt med røde øjne, og siger de ikke kan holde til det osv..
Det er bare sjovt at være her.

Men jeg er stoppet med at ryge, og det går faktisk overraskende godt. Jeg savner det næsten ikke, og har kun lige lidt perioder, hvor jeg lige føler der mangler et eller andet. Så tænker jeg bare på min baby, så går det væk igen.

Mht. lidt networking, så sig endelig til hvis nogen hører om et job. Det er fuldstændig ligemeget hvad, "im looking for a job with the least amount of responsibility " ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2728 DarkLight 15 år siden

Håber du finder en løsning, Davenport. Kan sgu godt forstå det ikke er let at finde motivationen, når tingene ser sådan ud.

Jeg er selv ved at udbygge min ønskeseddel til jul. Tror det ender ud i noget Scanpan pander, og evt den der new wave tallerken serie :) Men nu må vi se.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2729 dyg 15 år siden

Var ude at kigge på lejelejlighed i går, ikke perfekt indrettet, men med en meget bedre placering end hvor jeg bor nu (Hvis i har hørt om den Fakta i Hasle, der er ved at lukke pga for mange røverier, tyverier og generel chikane, så er det 200m derfra jeg bor).


#2727 - Jeg kender et beton-firma, der skal bruge en PLC-programmør, var det noget? :) Håber (som DL) at du finder ud af noget.

#2728 - Jeg fik også smidt en masse køkken-ting på min ønskeseddel i år: Bestik, gode knive, stel, duge, bordskånere..... Jeg føler mig alt for voksen, da mængden af køkkenting overgik mængden af film på min ønskeseddel :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2730 davenport 15 år siden

PLC programering er en af mine spidskompetencer ;)
Tak skal i ha´.

Bare irriterende... Det er 2. december i træk, som jeg møder med skræk og rædsel. Har lyst til at betænke alle med store og gode gaver, men det er vidst lidt farligt, som situationen ser ud..
På den anden side, så plejer den slags at løse sig.
Men har alligevel en smule gråd i halsen, bare over situationen generelt. Ikke fordi jeg sidder og hyler eller noi, men man er da lidt ked af at der ikke var en anden position i firmaet, når de nu har brugt så mange penge på mig. (1/4 coachuddannelse, som jeg ikke kan gøre færdig nu, da det er i firmaregi..)

Det trækker i de små fødder for at bare gå hjem, og sige fuck it!, men det gør jeg ikke.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: