Gravatar

#2731 rockysds 15 år siden

Noooooooo!

Netop læst på Bookdepository:

Unfortunately we can no longer dispatch to Denmark.

Det sted, jeg købte suverænt mest og billigst ind. :(
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2732 Highland Park 15 år siden

#2731: SIG DET ER LØGN!!!

Min foretrukne internetboghandel... *snøft* ;(

Hvad fanden sker der?!
De må sgu da begrunde det pis!

PS: Mon de stadig sender varer bestilt via markedspladsen på amazon til Danmark?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2733 Steffan Rasmussen 15 år siden

Ved det ikke, men kan det have noget at gøre med dette?

link til eu-oplysningen

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2734 Highland Park 15 år siden

#2733: Ja, det er desværre også min umiddelbare tanke... men hvorfor så nægte salg til Danmark? Kan de ikke bare smide moms oveni og så acceptere en nedgang i salget? Hvorfor i alverden skulle de helt fravælge indtægter fra salg til danskere frem for blot at acceptere en markant nedgang i salget, når danskerne blev pålagt moms?
Det giver ikke nogen mening...

Desuden må den samlede omsætning ved salg til danskere have oversteget de 280.000 gennem meget lang tid. Men det er sikkert først blevet bekræftet fra dansk side nu.
Hold kæft hvor jeg dog hader de åndssvage regler...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2735 Steffan Rasmussen 15 år siden

Tror måske deres system ikke er forberedt på at skulle til at regne med flere forskellige momssatser, hvis det er det der er problemet. Kan da også være, at vi kommer tilbage på forsendelseslisten, hvis de får rettet systemet til.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2736 elwood 15 år siden

Først CNN og nu begynder 3+ også med hologram interviews, eller noget i den stil, zappede lige forbi Sporten ved et tilfælde og så det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2737 filmz-jonasgr 15 år siden

hvad er årsagen til at man indfører sådan noget, synes selv det ser en anelse for mærkeligt ud.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2738 elwood 15 år siden

#2737 tjaa hvis man spørg John Oliver fra The Dayli Show, så er han overbevist om det er et redskab John King fra CNN bruger til at styre verden med 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2739 elwood 15 år siden

En mand forsøger at betale en regning med en tegning af en edderkop

You can't pay with a drawing of a spider
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2740 filmz-jonasgr 15 år siden

Min fars computerskærm er lige stået af, så han står og skal købe en ny. En 19" TFT til max. 2000 kroner. Nogle forslag ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: