Gravatar

#2771 Bobby Singer 15 år siden

Efter en meget kort skoledag har nu weekend. Very nice! :)
Idjit
Gravatar

#2772 tiany 15 år siden

Er endelig blevet færdig med min del af vores Kina-bog(det sidste vi manglede), så nu skal det store rette arbejde bare igang. Er dog lidt spændt på om det bliver godkendte af vores undervisere, da vi kun har skrevet 21 sider og vi skulle egentlig skrive mindst 25.

Min konto er gået i + igen, 61kr. - wauw det bliver nogle store julegaver i år.

Var til møde på min arbejdsplads i går, for nu skal der gøres noget ved arbejdsforholdene. Jeg meldte mig frivilligt(jeg ved ikke hvorfor, jeg har egentlig nok at se til) til at stå i spidsen for en af arbejdsgrupperne. Vi skal i min gruppe finde frem til, hvordan den nærmeste leder kan motivere medarbejderne til at yde deres bedste.
Det skal nok blive interessant, men vi har en deadline på 14 dage inden vi skal fremlægge det for ledelsen, så lidt stresset bliver det.
Valar morghulis
Gravatar

#2773 elwood 15 år siden

Vi skal i min gruppe finde frem til, hvordan den nærmeste leder kan motivere medarbejderne til at yde deres bedste

hmm rosenkål ?

Sidder så småt og overvejer lidt juleønsker til i år.

Nu har jeg jo det her Nikon D80 og jeg kunne da godt finde på at ønske mig noget til det, jeg tænker et Objektiv er lige pricy nok som julegave synes jeg, men en Flash ku jeg måske skrive på.

I virkeligheden handler det blot om at få listen færdig før min søster, som altid ender med at ringe og spørge mig om hvad jeg har skrevet, og først der går jeg igang med og lave den. det vil jeg forsøge og undgå i år 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2774 elwood 15 år siden

En ven sendte mig lige det her link.

Awww

Hmm ved ik lige hvad jeg skal sige hel præcis 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2775 elwood 15 år siden

Jeg ved ikke lige om vi deciderede skal lave en ny foto-tråd (spørgsmålet er om vi kan holde den i live) men jeg vil hvertfald lige giv det her link jeg er faldt over, en dansk Fotoside med gode forklaringer til alle de begreber jeg stadigvæk roder rundt i.

Fotostart
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2776 dyg 15 år siden

#2775 - Den var også fremme i en af de gamle fototråde. Rigtig fin side, især for en begynder som mig.

Der snakkes om at lave en fotoklub på mit arbejde, hvor der er en lang række mere eller mindre seriøse hobby-fotografer. Der kommer nok til at være interne og eksterne foredrag, workshops, fototure og generel erfaringsudveksling. Med andre ord: Weeee!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2777 elwood 15 år siden

#2776 hehe tænkte det, men nu kan jeg slet ikke huske den gamle tråd jo.

men ja god forklaringer.

Og det med fotoklub lyder da ikke dårligt, du ender jo med og blive hel prof. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2778 dyg 15 år siden

Nah, der mangler jeg sgu for meget. Jeg vil vildt gerne lære noget om billedkomposition og generel syn for gode foto-muligheder, men det skal nok komme engang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2779 elwood 15 år siden

Jeg sagde også du ender med 8-)

sidder og læser om portræt foto på fotostart lige nu, damm jeg bliver da kloger på den blitz skal jeg love for 8-)

Så mangler vi bare det med brænde vidde, lukketid osv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2780 gi-jones 15 år siden

#2779: Brændevidde? Bedre kendt som zoom?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: