#285+288 Takker. Ja, det er godt nok en noget regnfuld tilbagevenden, men så har man jo i det mindste en undskyldning for at blive hjemme og glo film. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Btw hvordan kan det være ens storsøster tror sin lille bror er lige så hurtigt på sms tasterne som hende, hun skriver en sms om to navne jeg lige skal slå op på krak og finde numret på, dem finder jeg så og idet jeg er ved og skrive beskeden til hende om numrene, får jeg en sms "er de til og finde eller?"
ro på søs hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#291 Benway 16 år siden
#292 filmz-Bruce 16 år siden
#293 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#294 Benway 16 år siden
#295 elwood 16 år siden
Btw hvordan kan det være ens storsøster tror sin lille bror er lige så hurtigt på sms tasterne som hende, hun skriver en sms om to navne jeg lige skal slå op på krak og finde numret på, dem finder jeg så og idet jeg er ved og skrive beskeden til hende om numrene, får jeg en sms "er de til og finde eller?"
ro på søs hehe.
#296 El vez 16 år siden
http://www.gametrailers.com/player/17723.html
#297 cyberzed 16 år siden
#298 El vez 16 år siden
#299 filmz-sanjo 16 år siden
#300 elwood 16 år siden
Public Beta sku komme engang i September, så kan man lige få tiden til og gå inden "spillet" udkommer i Oktober 8-)