Gravatar

#3021 davenport 15 år siden

Ja.... Hvem der da bare var fuld....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3022 Benway 15 år siden

#3019 Your friendly neighborhood admin har fixet det. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3023 BN 15 år siden

Morer mig over Kadann's og andres BN-fobi. Jeg har æren at være på ret manges ignorer-liste ... Men det ved de ikke (altså jeg morer mig). ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3024 davenport 15 år siden

Din kristne skurk ;D
Gravatar

#3025 dolphinfriendly 15 år siden

#3023 Morer du dig over at være på så manges ignorerliste - hvorfor?

Gravatar

#3026 BN 15 år siden

#3025:

Fordi jeg godt ved, HVORFOR jeg er på deres liste. :-D

Jeg opdagede det, da jeg kiggede under Info < Statistik, og nu er jeg ikke ligefrem typen der bliver ked af, at nogle ikke kan tåle min most. Jeg fik rørt smilehullerne, da jeg så hvor mange der ignorerer mig. ... Et morsomt paradoks, eftersom ihvertfald nogle stykker af dem påberåber sig at være åh så tolerante og åbne. :-)
Gravatar

#3027 dolphinfriendly 15 år siden

Jeg tror såment bare, at folk er trætte af at læse dine kilometerlange angreb på homoseksuelle og dine i manges øjne rabiate holdninger. Det har ikke noget at gøre med at være tolerante, det handler bare om hvad man magter at læse på en filmsite.

Som jeg ser det, ville folk ikke have det mindste problem med dig, hvis du holdte dig til at diskutere film. :)

Gravatar

#3028 davenport 15 år siden

Øv ha... Sidder bare og savner kone og barn. De sidder inde ved min mormor og får kaffe, mens jeg skal være på arbejde... Det er da dybt uretfærdigt!
Glæder mig bare til at få fri.
Jeg er ren pylder i dag, skulderne hænger og underlæben bævrer.
(Ah, ok - så er det heller ikke værre)
Gravatar

#3029 BN 15 år siden

#3027:

Nu er jo jeg ikke den eneste der her på filmz.dk har ytret, at homoseksualitet er unaturligt og unormalt. Og der er endnu ingen der har kunnet påvise, at mine holdninger er mere rabiate end andres. Jeg kunne da forstå det, hvis nu jeg gik ind for at man ude i samfundet skulle forfølge homoseksuelle, give dem tæsk, stene dem (sådan á la Iran) eller aktivt blande sig i deres sexliv, men det er ligesom ikke tilfældet, vel? Jeg mener ikke, at nogen mennesker har ret til at gøre nogetsomhelst i forhold til de homoseksuelle - kun at have en holdning til deres seksualitet og at ytre denne holdning frit.

Og jo, det HAR noget at gøre med, at de (altså dem der ignorerer mig) ikke kan lide at nogen har en anden mening. Og derfor må jeg trække på smilebåndet .... også når det gælder visse personers argumentation overfor bruce, når han afviser homoseksuelles ret til adoption: de læser bruce's indlæg og konkluderer, at bruce INGEN argumenter har. ... Øhhh, nå? :-D
Gravatar

#3030 Takfornu 15 år siden

# 3028 Kan godt følge dig jeg kommer ikke hjem til familien i år og holder jul - snøft piv - Sender dig lige et komme_bedre_humør_kram :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: