Gravatar

#3031 BN 15 år siden

Glæder mig ved tanken om de gæster og den mad vi skal have i juleferien. Desuden arbejder jeg på at sammensætte et par dvd'er med noget af min yndlings-musik fra de sidste 4-5 årtier. Eller mere specifikt: live-optrædener hvor forskellige kunstnere fremfører nogle af mine yndlings-numre fra hele denne periode.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3032 davenport 15 år siden

3030 - Nej, du fortjener da krammet!!!
Jeg kommer hjem i eftermiddag, du kommer ikke hjem...
Hvis jeg vinder i Lotto, så regn med en billet til det første fly der header mod Staterne. På første klasse, med hummer og champange!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3033 dolphinfriendly 15 år siden

Nu magter jeg slet ikke ud i en lang debat, hvor ytringsfrihed for enhver pris retfærdiggøres og ethvert ansvar for det man ytrer sig omkring fralægges ethvert ansvar, blot fordi man kan, og fordi vi lever i et demokratisk samfund yadayadayada. Det er er en af grundene til at jeg har holdt mig fra Filmzs fora i længere tid. :) Så please - lad være med at trække diskussionen den vej.

Jeg er skam dybt uenig med både dig og Bruce, og selvom Bruces tone også kan være hård, er forskellen jeres retorik. Nu har jeg ikke fulgt debatten om homoseksuelle nøje i denne omgang, så den vil jeg holde mig fra at kommentere på. Jeg husker dog tydeligt hvordan du ellers har ført dine knapt så sympatiske synspunkter an i andre debatter. Og her er homoseksuelle udstillet som både et modefænomen, noget der er kommet af en dårlig barndom og som pædofile. På det grundlag forstår jeg fandme godt, at mange naturligt undgår dine indlæg. Du har været der gang på gang og det bliver anstrengende.

Ligesom Bruce endvindelige korstog om demokrati, som jeg personlig undgår. Men han er dog med i så mange andre debattråde om alt andet og byder på mange gode filmdiskussioner - hvilket du indimellem også kan omkring bl.a. Star Wars. :)

Gravatar

#3034 Takfornu 15 år siden

# 3032 åååå det ville vel nok være dejligt. for hold da helt fest hvor jeg savner dem - Tak :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#3035 tiany 15 år siden

Nå det har været en hård uge både fysisk, men især psykisk og jeg er glad for at den er ved at være over og at jeg efterhånden har fået lidt mere ro i sindet.

Jeg har rendt fra det ene møde til det andet i denne uge, derudover har jeg haft nogle rimelig hårde dage på mit arbejde.

Men det værste har dog været, at jeg endte med at tage en stor beslutning omkring mit kandidatspeciale. Min skrivebuddie(og rigtig gode veninde) og jeg, har ikke rigtig kunne blive enige om valg af emne og har derfor haft ekstremt svært ved at finde en virksomhed til vores projekt.
Jeg nåede så i begyndelsen af denne uge frem til den konklusion, at jeg ikke længere kunne være i et samarbejde med min veninde (jeg har skrevet samtlige opgaver med hende de sidste 5 år på uni). Hovedsageligt fordi jeg ikke kunne stå helhjertet bag vores emnevalg, men ligeså meget at jeg bare kørte træt i hende(det har jeg selvfølgelig ikke sagt til hende). Jeg arbejder også sammen med hende og ser i det hele taget en masse til hende og her på det sidste er hun bare blevet mere og mere negativ overfor alting og det smitter af på mit humør.
Jeg mener man skal vælge noget man brænder for og det har jeg gjort nu og så håber jeg bare at den virksomhed jeg har skrevet til siger god for det.

Veninden blev selvfølgelig eddike-sur og mente at det var meget sent at få det at vide. Jeg fortalte hende så at det jo ikke ligefrem har været en nem beslutning og at hele det her projekt har kostet mig en del nattesøvn. Hun forsøgte et desperat forsøg at ville hoppe over på mit, ved at sige at hun var ligeglad med emnet. Men jeg vil ikke skrive med en der ikke brænder for emnet, men blot fordi hun blev panisk ved tanken om at skulle skrive selv.

Men jeg har det for første gang i flere uger virkelig godt med mig selv og min situation. Så må jeg jo bare se hvor længe veninden har tænkt sig at forblive, mokke-sur.
Valar morghulis
Gravatar

#3036 cansi 15 år siden

Til dem af jer der gerne vil se Golden Globe nom. så er det nu

Live streaming herfra

http://extratv.warnerbros.com/videos/channels/extr...

Gravatar

#3037 davenport 15 år siden

Iøvrigt kan jeg se at der kun er 6 der ser med på bloggen. Den har lagt stille et stykke tid, men jeg skriver altså på den rimelig tit alligevel..
(Bare lige lidt reklame - 45 kr. + alm. sms-takst)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3038 tiany 15 år siden

#3037 Undskyld davenport, skal ærgligt sige at jeg sprang fra, da du lå stille 1½ månedstid. Men jeg kan da godt se at du er kommet rigtig igang igen.. så jeg kan nok godt springe på igen
Valar morghulis
Gravatar

#3039 filmz-Bruce 15 år siden

dolphinfriendly (3035) skrev:
Ligesom Bruce endvindelige korstog om demokrati...

Ingen udsagn eller eksempler som kompromitterer demokratiske rettigheder eller demokratiets fundament ... intet korstog. "Korstoget", som du kalder det, er ren videreførelse af oplysningstidens idealer og de devalueres ikke over tid, fordi nogle er begyndt at mene, tolerance også bør indeholde tolerance overfor andres intolerance. Så klart jeg vil fortsætte ... som jeg plejer :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3040 dolphinfriendly 15 år siden

Korstogstidens er før Oplysningstiden - og dermed ikke en videreførelse af Oplysningstidens idealer - dermed min pointe. :)

Skriv ny kommentar: