Så please - lad være med at trække diskussionen den vej.
Det er en aftale. :-)
Jeg husker dog tydeligt hvordan du ellers har ført dine knapt så sympatiske synspunkter an i andre debatter.
Lige mine ord om mine opponenter i 'Brokeback'- og 'Transporter'-tråden.
På det grundlag forstår jeg fandme godt, at mange naturligt undgår dine indlæg. Du har været der gang på gang og det bliver anstrengende.
Muligvis for den der ikke kan tåle modsigelse, ja. ... Men jeg har faktisk skrevet hundredvis af indlæg om alt muligt andet, så det er vist tale om, at man stirrer sig blindt på en enkelt ting. Jeg skulle nok aldrig nogensinde have nævnt min baggrund, for straks er der nogle der sætter én i bås som mærkelig eller fanatisk, i stedet for at huske på, at jeg ikke er en dyt anderledes og ikke hverken dårligere eller bedre end nogen andre herinde.
Når jeg tænker over det, tror jeg faktisk, jeg vil holde mig fra emnet i al fremtid, så der ikke er nogen der kan få ondt i r.... Ups, var dét mon en upassende formulering, emnet taget i betragtning? ;-)
Korstogstidens er før Oplysningstiden - og dermed ikke en videreførelse af Oplysningstidens idealer - dermed min pointe. :)
Ja korstogsTIDEN er før OplysningsTIDEN, uden tvivl :)
Men at "FØRE korstog" er ikke begrænset til en tid, men er en decideret handling man udfører ... "for et givent ideal". Der er intet modstridende i, at føre korstog for idealer fra oplysningstiden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder her og bliver i total julehumør af Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You. Desuden har virksomheden som jeg har udset til kandidat lige skrevet tilbage at de gerne vil mødes med mig på tirsdag - jubii! I feel like I'am on the top of the world today
Jeg er ved at komme ovenpå igen, efter en omgang spontan druk i går aftes, hvilket resulterede i at jeg måtte tage en flex-dag, fordi jeg havde massive tømmermænd, da jeg kom på job.
Jeg skal ud og hjælpe til på en flytning, for 2. gang på en uge...magter slet ikke, og tanken om at der skal rykke op på 4. sal er ikke ligefrem motiverende...
#3041 BN 15 år siden
Det er en aftale. :-)
Lige mine ord om mine opponenter i 'Brokeback'- og 'Transporter'-tråden.
Muligvis for den der ikke kan tåle modsigelse, ja. ... Men jeg har faktisk skrevet hundredvis af indlæg om alt muligt andet, så det er vist tale om, at man stirrer sig blindt på en enkelt ting. Jeg skulle nok aldrig nogensinde have nævnt min baggrund, for straks er der nogle der sætter én i bås som mærkelig eller fanatisk, i stedet for at huske på, at jeg ikke er en dyt anderledes og ikke hverken dårligere eller bedre end nogen andre herinde.
Når jeg tænker over det, tror jeg faktisk, jeg vil holde mig fra emnet i al fremtid, så der ikke er nogen der kan få ondt i r.... Ups, var dét mon en upassende formulering, emnet taget i betragtning? ;-)
#3042 filmz-Bruce 15 år siden
Ja korstogsTIDEN er før OplysningsTIDEN, uden tvivl :)
Men at "FØRE korstog" er ikke begrænset til en tid, men er en decideret handling man udfører ... "for et givent ideal". Der er intet modstridende i, at føre korstog for idealer fra oplysningstiden.
#3043 dolphinfriendly 15 år siden
Naturligvis - jeg ville også bare være ordkløver og tage dig på betegnelsen. ;)
#3044 filmz-Bruce 15 år siden
#3045 cyberzed 15 år siden
1 staves jo jæn :)
#3046 tiany 15 år siden
Desuden har virksomheden som jeg har udset til kandidat lige skrevet tilbage at de gerne vil mødes med mig på tirsdag - jubii!
I feel like I'am on the top of the world today
#3047 elwood 15 år siden
Så hyggelig en sang, men Mariah's sang er da også på listen
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3048 filmz-Kadann 15 år siden
#3049 dolphinfriendly 15 år siden
#3050 Takfornu 15 år siden
Så nu må jeg ud og finde et bedre sted at bo !